Här kan ni medlemmar prata om lokala avikelser i trafiken, tillställningar, utflyktstips osv. Ja allt med en lokal anknytning.

Moderator: Moderatorer

#277386
Jag hoppar dessvärre av träffen... :( Det funkar inte för min del att åka åt "fel" håll.
Hade varit betydligt bättre och smidigare iaf för min del om träffen hade varit nära Elmia alt. i själva Jönköping. :???:
#277632
Funk skrev:Jag kommer inte att vara kvar så länge i Jönköping, så det blir ingen middag för mig, men jag hoppas att en del av er i alla fall dyker upp på fika kl: 12 i Lobby Nord inne på mässan..

/Thomas
Vi kommer att sitta (försöka) vid sista bordet i fiket, längst från entren i lobby nord kl.12. Vi slänger ut lite reklamkort från bilvårdsforum.nu så vi är lätta att hitta.
För er som vill ha så har jag med mig några dekaler från senaste XC60 kampanjen i USA, "From Sweden with love".. dom borde passa i rutan på de flesta Volvos..

/Thomas
#277681
Brainy skrev:
Funk skrev:
För er som vill ha så har jag med mig några dekaler från senaste XC60 kampanjen i USA, "From Sweden with love".. dom borde passa i rutan på de flesta Volvos..

/Thomas
På en Saab 9-5 då? :roll:
Tja Saaben är ju lika svensk som Volvo, och framförallt XC60:n som skruvas ihop i Belgien ;-)

/Thomas
  • 1
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16

Hej, Jag är inte så insatt i hur st&ou[…]

Stort tack för dina inlägg Cotag. 👍🏻 En […]

Elpriset

@lennarte Det är i smartmätaren du[…]

Har säkert glömt nått men som sag[…]