Här kan ni medlemmar prata om lokala avikelser i trafiken, tillställningar, utflyktstips osv. Ja allt med en lokal anknytning.

Moderator: Moderatorer

#194244
Hacke skrev:Kan man inte göra nytt försök o deala fram så att man kan få ppc skickat eller få ut från närmaste återförsäljare.
Låter konstigt att man måste åka till Växjö för att få rabatten.
Det är redan försökt eftersom det från Volvoforums sida direkt uppfattades som ett hinder (dels tidpunkten, dels veckodagen och dels sträckan som en del får åka)..Men icke, sa Nicke!
Och efter att BSR fick klart för sig att "dealen" inte uppskattades så har inte ett enda inlägg/svar kommit från John på BSR.... Det säger väl egentligen allt?!

M V H
---> Matz
#194299
Oavsett vad som diskuterats så är vi tacksamma för den "deal" vi fick då bsr gör den helt utan motprestation.

Sen finns det fördelar och nackdelar med den och en stor nackdel är självklart avståndet för många och även tidpunkten. Ändock så hoppas jag att det kommer en tapper skara dit, även om ni inte är intresserad av att köpa trim utan kanske bara av att få en trevlig dag.

Jag har skickat ett medelande till BSR angående Tomas fråga så svar bör dyka upp.

mvh
Anders
#194302
Hej,


Vi behöver veta vem som kommer/inte kommer senast den 6:e Juni.

matzen10 skrev:Och efter att BSR fick klart för sig att "dealen" inte uppskattades så har inte ett enda inlägg/svar kommit från John på BSR.... Det säger väl egentligen allt?!
Hej Matz,

Vad tråkigt att Du tycker att min frånvaro från forumet indikerar att vi på BSR på något sätt skulle vara "arga" eller något?
Det hela handlar mest om att jag inte hinner surfa så mycket på nätet, utan behöver arbeta med utveckling av trimsatser i stället helt enkelt.





M.v.h. John BSR
#194334
JohnBSR skrev: Hej Matz,

Vad tråkigt att Du tycker att min frånvaro från forumet indikerar att vi på BSR på något sätt skulle vara "arga" eller något?
Det hela handlar mest om att jag inte hinner surfa så mycket på nätet, utan behöver arbeta med utveckling av trimsatser i stället helt enkelt.
M.v.h. John BSR
Ok. Det blev så himla tyst bara och flera forummedlemmar har/hade fler frågor..

M V H
---> Matz
#195869
Det hade väl varit kul om de hade kunnat ordna en BSR-dag hos BSR i Stockholm AB för alla oss som bor i närheten, det är nog en hel del som skulle vara intresserade. Kan säga direkt att får jag 20% off så kan jag beställa direkt, utan att ens fundera på det.

Eller är BSR i Stockholm AB inte ett dotterföretag till BSR i Växjö utan bara en återförsäljare med ett klämmigt namn ?

Annars vore det förträffligt om BSR vad gäller prissättningstrategi kunde ta efter Volvo/Bilias Nice Price-program där man nyligen inkluderat gamla S/V70. Att pynta nästan 8000 för ett trim till en bil som kanske är värd högst det tiodubbla känns lite tungt. Inte omöjligt att det skulle vara ett försäljningstekniskt genidrag rentav :D

Fick erbjudande idag när jag frågade om[…]

Jag skulle börja med att kontakta Volvocars: […]

Såvitt jag vet är P0131 och P0133 fr&au[…]

30 mm spacer (hjuldistanser) bak gjorde verkligen […]