Bilvård, lackering, däck, fälgar, styling och väghållning diskuterar vi här…

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av wissel
Har på senare tid börjat fundera kring DRL på min xc90. Finns här några på forumet som har gjort detta ?
Är i så fall nyfiken på vilken lösning ni valt ?
Tänker då på inbyggnad i strålkastarna eller någon annan klurighet !!!
Jag tillhör dessutom dem som inte vill överge min belysning bakåt, dvs samma som nu = Alltid på.
Och skulle uppskatta ett skymningsrelä som tänder ordinare belysning vid behov !
Samt förstås två lägen på DRL som är starkt och svagt vid rätt tillfällen....
Helt enkelt om det finns någon här som "Meckat" med detta i största LÖNNdom :P ?
Hoppas jag nu inte missat om det finns i någon annan tråd med XC90 inblandad.
Senast redigerad av 1 wissel, redigerad totalt 0 gånger.
Användarvisningsbild
av wissel
S.t.r.a.n.D skrev:Inte för att vara spydig men DRL (Daytime running lamp) :wink:
Är riktigt duktig på att kasta om bokstäver...he. :D Tack för tipset förresten.. :P
av llesrof
S.t.r.a.n.D skrev:Inte för att vara spydig men DRL (Daytime running lamp) :wink:
Ja, eller varselljus som vi säger på svenska :mrgreen:
Användarvisningsbild
av wissel
llesrof skrev:
Ja, eller varselljus som vi säger på svenska :mrgreen:
Du e kul du....men är intresserad av det här med automatiken starkt/svagt o skymning osv.
Tydligen har dom en H10/H11 lampa i Amerikat som fixar det här med viss programvara från Volvo ??
Kanske olaglig vad vet jag.....
Användarvisningsbild
av wissel
Det var ju synd att jag inte visste att du är på G att byta bil !! Hade gärna köpt din bil för ett jysst pris o bättre än "bilhandlarpris" jag lovar....:-)
D4 vs T4

Jag har en v70 d4 2013 som jag är nöjd m[…]

Har haft volvon sen 2014 , hade gått 10000mi[…]

Volvo 760 elhissar

Hej, har en Volvo 760 1988 som elhissarna bak inte[…]

Den källa jag hittade påstod att &aum[…]