Bilvård, lackering, däck, fälgar, styling och väghållning diskuterar vi här…

Moderator: Moderatorer

av MotorAnkan
#723788
vet ej om jag lägger detta i rätt forum men men.
har några belysningar som man kan koppla till cigg utaget (billigt skit)
tänkte ha dom under panelen vid fötterna och ett par där bak nånstans.
kan man göra ex så här:
klippa sladdarna, sätta på strömbrytare, en säkring på 10A och sen koppla in på nån strömkälla, ex på elsladdarna under ciggutaget?
själva ciggutaget kan jag inte använda för det har tänkt bygga över med en mugghållare inkl mobilfäste.

om jag har tänkt rätt villken storlek skulle jag ha på säkringen iså fall?
V60 2011 byte av kondensor

Hål i kondensorn efter påhälsning[…]

Innerbackspegel lös

Hm, känns ju spontant väldigt krån[…]

C70 -07, innertaket släpper

Har inte koll på c70 men de bilar jag har se[…]

Har ägnat en stund åt felsökning[…]