- tis 13 nov 2012, 23:32
#699651
Hämtade ut en ny V60 r-design igår, svartmetallic, och står i valet o kvalet om den bör lackkonserveras eller ej.
Läst en massa skräckexempel här på forumet om helt förstörda bilar efteråt. Kladdat på plastdetaljer, polerrosor o dyl...
Ditec, mrCap eller Volvo (ÅF)? Bor i Sthlm området o hört/läst gott om Täby bilvård.
Tycker absolut det e tillfredsställande att själv stå o gnugga i gds-hall men det vore jäkligt najs att slippa vaxandet.
Egentligen spelar inte priset nån roll, 3500 el 5000... Huvudsaken är att resultatet blir klockrent.
Vet att svart metallic är känslig, men blir den mer stryktålig efter en tex ditec behandling?
Nån som kan dela med sig av sina erfarenheter om vart man kan lita på folket som utför arbetet?
Läst en massa skräckexempel här på forumet om helt förstörda bilar efteråt. Kladdat på plastdetaljer, polerrosor o dyl...
Ditec, mrCap eller Volvo (ÅF)? Bor i Sthlm området o hört/läst gott om Täby bilvård.
Tycker absolut det e tillfredsställande att själv stå o gnugga i gds-hall men det vore jäkligt najs att slippa vaxandet.
Egentligen spelar inte priset nån roll, 3500 el 5000... Huvudsaken är att resultatet blir klockrent.
Vet att svart metallic är känslig, men blir den mer stryktålig efter en tex ditec behandling?
Nån som kan dela med sig av sina erfarenheter om vart man kan lita på folket som utför arbetet?