Bilvård, lackering, däck, fälgar, styling och väghållning diskuterar vi här…

Moderator: Moderatorer

av stahre87
#684066
Tja. Vad för styrka på toning tkr ni är snyggast på en vit v70 2010? Tänkte alla bakrutor. Om ni har bilder så får ni gärna länka så man kan kolla o få lite inspiration.
Ha de!
#684567
stahre87 skrev:Tja. Vad för styrka på toning tkr ni är snyggast på en vit v70 2010? Tänkte alla bakrutor. Om ni har bilder så får ni gärna länka så man kan kolla o få lite inspiration.
Ha de!

Lagom är bäst tycker jag, kolsvart ser mer ut som om man sprejat rutorna med en färgburk, men gör det du själv tycker är bäst det är ju din bil.
V60 2011 byte av kondensor

Hål i kondensorn efter påhälsning[…]

Innerbackspegel lös

Hm, känns ju spontant väldigt krån[…]

C70 -07, innertaket släpper

Har inte koll på c70 men de bilar jag har se[…]

Har ägnat en stund åt felsökning[…]