Bilvård, lackering, däck, fälgar, styling och väghållning diskuterar vi här…

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Danneman
På begäran skickar jag upp lite bilder på vingen. Från olika vinklar.
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
av suvlaki
snyggt! Jag ska montera en sådan vinge till helgen på min s60. Har du några tips?
Användarvisningsbild
av Danneman
he he... Du oxå?! Tror det va en till på forumet som skulle göra det, Där av att jag laddade upp lite bilder på infästningen.
Har du köpt den ny så finns det ju med lite mallar som du ska använda. Du kan ju va beredd med en 7.3 mm borr och en 12.5 mm borr (Tror jag att det va )
Användarvisningsbild
av Rillee
Nu har jag oxå fått på min vinge, nu väntar man bara på 17" och lite vår :)

Bild

Bild
Användarvisningsbild
av Danneman
Nice :)
av jbl
Snygg vingen 8)

Passar mycket bra :D
Användarvisningsbild
av G-kraft
Ta inte illa upp guys,,,men jag tycker inte att man ska ha vinge på en s60 fall det inte är hela kittet med, R kittet. spoiler bak , sido kjolar och rubbet...tycker det ser inte bra ut med endast vinge...finare utan....samt göra hål på bagageluckan.......den enda volvo kaross bilen som ser riktig snygg med vinge utan annan utrustning är V70N.....
Användarvisningsbild
av VS60
ge_219 skrev:Ta inte illa upp guys,,,men jag tycker inte att man ska ha vinge på en s60 fall det inte är hela kittet med, R kittet. spoiler bak , sido kjolar och rubbet...tycker det ser inte bra ut med endast vinge...finare utan....samt göra hål på bagageluckan.......den enda volvo kaross bilen som ser riktig snygg med vinge utan annan utrustning är V70N.....
Det beror ju också vad har man för vinge, just denna vinge som Danneman, har på sin bil passar perfekt utan body kit.
Jag är inte vinge älskare men varje gång tittar jag på denna vinge blir jag mer och mer förtjust i den, inte konstig att jag går och köper en sån.
Man har vinge inte bara för bilen ska tuffare och finnare ut, utan att bilen ska ha bättre väghållning i högre fart.

Volvo S 60 – 02 170 hk/aut
Användarvisningsbild
av Rillee
Smaken är ju som baken, själv tycker jag att det är super nice :D

Bild
Nya Volvo XC70 PHEV

Vad tror ni om prisbilden i Europa? Startpriser p[…]

Skumt, tål att funderas på. Är de[…]

V90 läggs ner.

Men det var trots allt ett SUV stuk på den[…]

Volvo V70 08 2.4d slö

Upptäckte nu att den sitter på andra si[…]