Bilvård, lackering, däck, fälgar, styling och väghållning diskuterar vi här…

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av jojjeblom
Kör med dessa på min V70 (235/40-18'') och är kalasnöjd, tysta/slitstarka/ bra våt/torrgrepp, köper antagligen samma igen när det behövs :D .
Användarvisningsbild
av Marlboroman
Haft en uppsättning 107:or. Dock bara en sommar så men dem verkade hållbara. Ljudet är väl ungefär va man kan vänta sig av v-mönsrat även om dem var tysta relativt mot en del annan v-mönstra jag provat. Komkorten hade jag inga anmärkningar på.
Användarvisningsbild
av jojjeblom
Marlboroman skrev:Haft en uppsättning 107:or. Dock bara en sommar så men dem verkade hållbara. Ljudet är väl ungefär va man kan vänta sig av v-mönsrat även om dem var tysta relativt mot en del annan v-mönstra jag provat. Komkorten hade jag inga anmärkningar på.
Hmm var dina v-mönstrade, mina ser ut som dom i länken :???: .
Användarvisningsbild
av Marlboroman
jojjeblom skrev:
Marlboroman skrev:Haft en uppsättning 107:or. Dock bara en sommar så men dem verkade hållbara. Ljudet är väl ungefär va man kan vänta sig av v-mönsrat även om dem var tysta relativt mot en del annan v-mönstra jag provat. Komkorten hade jag inga anmärkningar på.
Hmm var dina v-mönstrade, mina ser ut som dom i länken :???: .
Tänkte fel :oops: Blandade ihop dem med 104orna som jag har kört med i flera omgångar som är v-mönstrade.
av bricce
jojjeblom skrev:http://www.nordendack.se/

Bra priser på Hankookdäck hos denna firma, brukar själv köpa av dom.
Ännu bättre hos dom här, http://www.bythjul.com

Köpte sommardäck plus alu fälg(215/40/17) för 8600kr inkl montering, balansering, låsmuttrar och frakt. Fick 10% rabatt på däcken om man beställer innan 31 mars. Däcken var relativt färska, tillv vecka 7 2009

Hittar inget nytt. Någon som har o vill s&au[…]

köpa en Volvo S / V60

Ok, tack.

Någon som kört med 235/45-18 med et45[…]

Volvo 240 usa front

Är det en original USA front är det v&au[…]