Bilvård, lackering, däck, fälgar, styling och väghållning diskuterar vi här…

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av GreenTurtle
Vad är ett rimligt pris per timme för hyra av tvätthall (GDS)? Tvätthallen är fräsch, högtryck, endast kallvatten och tvättmedel/avfettning osv får man stå för själv.
Marlboroman skrev:Mackarna som har förstör-det-själv haller brukar väl ligga runt 100:- i timmen.
Jag använder "Förstör-det-själv"-hallar alla dar i veckan jämfört att tvätta i automat (förstår inte ens hur du kan kalla det för det. Du vet att man skall inte använda den gröna sidan på svampar som är grön/gula eller ??:-/ ).
Min bil kommer under inga som helst omständigheter att tvättas i en automat. Punkt!

Däremot så är jag mer inne på din linje att det borde kosta ung. 100 kr/timme.
GreenTurtle skrev:
Marlboroman skrev:Mackarna som har förstör-det-själv haller brukar väl ligga runt 100:- i timmen.
Jag använder "Förstör-det-själv"-hallar alla dar i veckan jämfört att tvätta i automat (förstår inte ens hur du kan kalla det för det. Du vet att man skall inte använda den gröna sidan på svampar som är grön/gula eller ??:-/ ).
Min bil kommer under inga som helst omständigheter att tvättas i en automat. Punkt!

Däremot så är jag mer inne på din linje att det borde kosta ung. 100 kr/timme.
Handtvättar alltid mina bilar men svampar, speciellt grön/gula används enbart till disk eftersom jag använder tvätthandske till bilen. Att jag kallade hallarna så var ett försök till ett skämt som jag ansåg uppenbart, men jag hade tydligen fel.
Marlboroman skrev:Att jag kallade hallarna så var ett försök till ett skämt som jag ansåg uppenbart, men jag hade tydligen fel.
Ja det roliga i det missade jag helt. Tyvärr!
Kom hem från tvätthallen nu och betalade 100 kr för 1,5 timma. Överkomligt!
Falsklarm av insekt?

Fick "springa" ut till bilen igår […]

Är en svets diffad låda på den o […]

Låter ju nog som lagerljud och om det inte t[…]

Låg räckvidd Volvo ex30

Jag tror också att allt är precis som d[…]