Bilvård, lackering, däck, fälgar, styling och väghållning diskuterar vi här…

Moderator: Moderatorer

Är Kjolpaketet snyggt?

Ja
15
83%
Nej
3
17%
av NCR
Brukar faktiskt vara emot kjolpaket, men detta var riktigt snyggt!
av Miche_kna
kez_style skrev:Har sökt som F*N efter detta i Sverige :( http://www.reiz.co.jp/vst/english/v70_2005-.html

Någon som vet vart man kan få tag i detta förutom utlandet? Kjolpaketet är så himla snygg och jag vill HA DEN :cry: :cry: :cry:
Har själv varit på jakt efter VST:s prylar ett tag...
Mailade till dom men fick aldrig något svar, men om jag inte minns helt fel så sa en märkeskollega att det ska finnas någon i UK som handlar med VST. Det kanske är enda sättet att få hit ett kit?
Användarvisningsbild
av kez_style
Miche_kna skrev:
kez_style skrev:Har sökt som F*N efter detta i Sverige :( http://www.reiz.co.jp/vst/english/v70_2005-.html

Någon som vet vart man kan få tag i detta förutom utlandet? Kjolpaketet är så himla snygg och jag vill HA DEN :cry: :cry: :cry:
Har själv varit på jakt efter VST:s prylar ett tag...
Mailade till dom men fick aldrig något svar, men om jag inte minns helt fel så sa en märkeskollega att det ska finnas någon i UK som handlar med VST. Det kanske är enda sättet att få hit ett kit?

Jag har mailat till dem och Erst båda i japan utan att få ngt svar.
Vet du vem/vilka i UK som tar hem detta...
Jag fick kontakt med en försäljare i japan som var redo att sälja till mig men jag vill köpa in via ngn som kan montera allt åt mig typ sam ;)
av Miche_kna
kez_style skrev:Jag har mailat till dem och Erst båda i japan utan att få ngt svar.
Jag fick kontakt med en försäljare i japan som var redo att sälja till mig men jag vill köpa in via ngn som kan montera allt åt mig typ sam ;)
Näe... jag har fan glömt vilka det var som var tänkbara åf för dom! :(
Jag provade Erst med men dom svarade inte heller... :(
Användarvisningsbild
av kez_style
Miche_kna skrev:
kez_style skrev:Jag har mailat till dem och Erst båda i japan utan att få ngt svar.
Näe... jag har fan glömt vilka det var som var tänkbara åf för dom! :(
Jag provade Erst med men dom svarade inte heller... :(
Det verkar som dem skiter i oss i Sverige :cry: ... Tyskland brukar väl ha massa styling firmor.. provat någon där? (hittar inte någon kjolpaket där när jag sökte)
av Miche_kna
kez_style skrev:Det verkar som dem skiter i oss i Sverige :cry: ... Tyskland brukar väl ha massa styling firmor.. provat någon där? (hittar inte någon kjolpaket där när jag sökte)
Har letat i Tyskland med... det enda jag hittat är väl Heico SportIV, fast de har ju SAM som ÅF och det är inte billigt.
av S.t.r.a.n.D
Det där var jävligt snyggt. Synd att farsan inte ser tjusningen med ett kjolpaket...:p
Användarvisningsbild
av Ramon
De fälgarna som sitter på den bilen är jäkligt snygga med, passar som smort!
Användarvisningsbild
av kez_style
Ramon skrev:De fälgarna som sitter på den bilen är jäkligt snygga med, passar som smort!
Synd att ingen säljer detta paket i sverige
jag skulle ha köpt fälgarna(bland de råaste jag sett) och kjolpaketet direkt!! :cry:
XC90 USA Köp med motorproblem

Det låter som ett totalhaveri och ett motorb[…]

V50 2.0D 2005.

V50 2005. 2.0D Turbo stänger av sig spontant.[…]

Volvo som inte startar.

Har du kollat så kamremmen är hel? &Aum[…]

Min jobbkompis hade två dörrar i polarv[…]