Bilvård, lackering, däck, fälgar, styling och väghållning diskuterar vi här…

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av buddha88
Ja skulle vilja ha lite tips på vad ja kan styla min S70 med, har ju redan: Evolve paketet, förutom sidokjol, nya lysen, grill, takvinge, lite klisterlappar o allt möjligt!? :-)-)

Tack för svar!! :D

kommer bilder när ja vet hur man gör :D :D

Bild
BildBild
Senast redigerad av 7 buddha88, redigerad totalt 0 gång.
Användarvisningsbild
av buddha88
Vart varslad så fick börja spara på annat, Inga sidokjolar än, Ska tonas o på med 18",
Invändigt så har jag dioder i innerbelysningen o mätartavlorna, blåa dioder! :-)-)
Kommer inte på nåt annat på rak arm som man skulle kunna göra! :cry:
Kom me förslag, O en fråga te, passar 850 stöten från realcar på s 70:n den se bättre ut än boxarna? ??:-/
Användarvisningsbild
av buddha88
Nät finns men den e svart
fälgar e nästa
älgen sitter nog kvar en stund t :D
sänkning e nog sist för om ja gör de så måste ja byta garage, har en lite uppförsbacke in o fronten tar redan i
jobbigt o åka utan sidokjol för d ser förjävligt ut

Tackar för tipsen, hoppas man hittar jobb så man slipper skämmas för o åka i en halvfärdig bil :D :D :D
Användarvisningsbild
av Nexus
Fluffen skrev:-dimljus och ev nät i fronten.
jag ser då dimljus lysa på ena bilden :wink:
Användarvisningsbild
av Nexus
boxarna passar bättre då man har kjolar på, jag har boxar ihop med ett V I P kjolar och front.
Invändigt kan du sätta kromade ringar till mätartavlorna ,kromat handtag till handskfacket,fast inget av det är gratis :
Sitter själv arbetslös och har massa ideer om bilen men pengarna räcker inte långt :cry: :(
Användarvisningsbild
av buddha88
Nån som vet om plasma mätartavlorna e något o ha från stylingbutiken, skulle va rätt snyggt :D
Ok, då får nog boxarna sitta kvar te att sidokjolen sitter på, hur ser era bilar ut som svarat på mitt inlägg :)
Användarvisningsbild
av Nexus
min bil hittar du just nu längst upp i garage delen på forumet efter Bjompa troligtvis lagt en dryg kommentar :lol:
Gramses V702,5T-99
Volvo Assistans - och sedan?

Gäller det här Volvo allmänt eller […]

Det är ju då en före detta sugis s[…]

Vi som beställt nya XC60

Har oxå beställt en XC60, hur lån[…]

Har bytt nämda del men ingen förbät[…]