Bilvård, lackering, däck, fälgar, styling och väghållning diskuterar vi här…

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Qaskiz
Jag fick naturligtvis tag i en mörkgrön bil, den enda färgen jag verkligen tycker är avskyvärd men men. Frågan är ju bara vilken färg som passar till denna gröna? Måste ju ha min dekal i framrutan iaf och den rosa jag har liggandes matchar kanske inte redigt :P
Användarvisningsbild
av Fluffen
Silver är aldrig fel, har det själv på en grön bil och det är riktigt snyggt.
Vit funkar väl också.

Men allvarligt talat, vem går och köper en rosa streamer? :wink: Den funkar ju inte till någonting. :roll:
Användarvisningsbild
av ~Kalle~
Jag kan tänka mig att tjejer köper sånt, de är ju tokiga i allt som är rosa :roll:

/Kalle
Användarvisningsbild
av Tomas88
Ja fast för inte så längesen var det ju väldigt inne med rosa kläder för killar också. Dock inget jag annammade. :???:
Användarvisningsbild
av Qaskiz
Jag hade rosa på både min vita 240 och min bäbisblåa 850, såg inte alls tokigt ut ;) Men mörkgrön och rosa matchar ju inte direkt varandra. Nu står det mellan vit eller silver
Användarvisningsbild
av ~Kalle~
Vad har du för mörkgrön bil nu då? :) Det är ju en fin färg! Vit tycker jag du ska ta!

/Kalle
Användarvisningsbild
av Qaskiz
~Kalle~ skrev:Vad har du för mörkgrön bil nu då? :) Det är ju en fin färg! Vit tycker jag du ska ta!

/Kalle
En gammal sleten 945a :P Ingen fin färg alls ju :-O)
Användarvisningsbild
av Nexus
jag tycker du ska ta kromad,lite blink blink lixom (RO)
Tomas 88 behöver ej skämmas för han gillar rosa :wink: :lol:
Användarvisningsbild
av Spiralkinder
Nu vet ju inte jag hur bilen ser ut i övrigt vad gäller stylingen men...

Jag hade tveklöst lagt en vanlig svart streamer och sedan en silvertext. Vad du nu vill ha för budskap är upp till dig. :wink:
Även en text i silver utan någon streamer blir jäkligt snyggt!

Här kan du se hur en vanlig text i silver ser ut på min gröna lekbil. Ingen Volvo men... 8)

Bild

Bild

Att tex läcker avgaser

Missljud vid start stopp

Har fått ett missljud som uppstår n&au[…]

Återigen stort tack! Om jag då &aum[…]

Jag har en Volvo V50 2005 2,4 och informationsdis[…]