Bilvård, lackering, däck, fälgar, styling och väghållning diskuterar vi här…

Moderator: Moderatorer

av Trölle
#1262051
Hej ! Har fått några fula dörruppslag på Xc60:n nu under vår/ sommaren ej lackskada bara bulor . Är det nån som har tips el erfarenhet ( med bra resultat ) var man kan fixa dom i Stockholm typ Car-dent el dyl. Tack på förhand

// Trölle
Användarvisningsbild
av Cotag
#1264747
Vill du ta en semestertur till Skåne så kan jag rekommendera bilskadecentralen i Vellinge.
Fick plockat ut fyra st bulor, varav en en lite större och en knappt synlig, placerade på tre dörrar för 1200:-.
av JEriksson
#1267531
Tomas på PDR Teknik i Bålsta
Visa din semesterbil(d)

Tänkte precis detsamma, Tjernobyl. Lustigt me[…]

Elpriset

Denna månad köpt 5,45kWh el för 6,[…]

Jag är inte så händig och har […]

Hur laddar ni?

Hej, Undrar hur ni laddar, alltså nä[…]