Bilvård, lackering, däck, fälgar, styling och väghållning diskuterar vi här…

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Steelis
#1164505
Tjena !
Fick min bil behandlad med Toughguard lackskydd i Måndags och det står i beviset jag fick att man inte skulle tvätta bilen på 2 veckor , men spola av den med vanligt vatten borde jag väl kunna göra? Den är så jävla dammig efter allt sopande på gatorna här hemma


Skickat från min iPhone med Tapatalk

Nu har jag fått tag på en verksta[…]

Hybridsystemfel

Inte försäkrad hos volvia?

..Jag gissar skandix kittet funkar så att […]

Såg coolt ut på parkeringen först[…]