Bilvård, lackering, däck, fälgar, styling och väghållning diskuterar vi här…

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av joel80
jag ska sätta toning/solfilm på den nya V60 som jag får hämta ut inom några veckor. Har övertalat en kompis också som har en V70 och "behöver" solfilm, och undrar om det finns nån mer här i forumet som bor i närheten av Gävle och vill hoppa på en bra deal. JLS-bilvård ger 20% rabatt om man bokar minst 3 bilar. (10% om man bokar 2st...)

Firman har jag använt flera gånger till bl.a ditec och skyddsfoilering. Johan som jobbar där är duktig och seriös.. lite dyrt ibland, men med rabatten blir det ändå bra pris tror jag. :)

Nån som känner sig manad?
Lite långt från mina trakter, annars hade jag varit sugen med tanke på att man har en knatte på gång inom väldigt snar framtid (ett par veckor max).

Men bra initiativ! :)
Har bokat tid för min nya V60 nu och får det för 3400kr... för en V70 kostar det 3200kr om det är nån som är intresserad. (Fler rutor på v60.)
Fick 20% trots att vi bara var två som skulle ha toning.. eftersom jag också bokade både Ditec och foilering av front och lastinsteg. :D
Men är det nån mer som vill "vara med" skulle den också få 20% på toning.
Jag kör inte utan kvitto på sånt.. Helst inte på nått.. Även om jag råkade på en däckfirma som inte fick fram kvitto på däck byte för 180kr.. Fick gnälla lite för att ens få växel på 200kr. Tycker det är jävligt oseriöst och tycker synd om de firmor som försöker göra det seriöst och blir utkonkurrerade p.g.a fuskare.

Betalar också gärna lite extra för att få det gjort av någon jag litar på är försiktig med bilen. :) Inga repor tack!

Edit: Just nu vore det också extra dumt att ta det utan kvitto då kvittot behövs i bokföringen..

Hej Jag ser att det portproblemet har funnits l&au[…]

Är det någon som har den senaste MMM2 s[…]

ÅF GLT/Turbofjädrar?

Finns det någon ÅF för turbofj&au[…]

Visa din semesterbil(d)

En Saab V4 20250630_155311.jpg En tidig s&ari[…]