- ons 26 jan 2011, 06:30
LightMessiha skrev:Kommer det att ändras då ??? Eller vadBjoern skrev:LightMessiha skrev:Ja Personligen vill jag ha mina xenon i mina helljus också men tyvär om du hade kommit till min station och vi hade set att du hade det så hade du fått en 2a tyvär vi måste ju göra vårat jobb men de fins ju sätt att slippa 2or på men kan ju inte seja vad då jag begår tjänste fel då eftersom en anställd på SBP Är statlig tjänste man och får inte ge tips och råd hur man fuskar sej förbi 2or men du vet nog hur. och inga problem med infon är de något mer någon vill ha ur handbocken så sej till
I princip så är det väl ett tjänstefel att säga att det går att fuska sig förbi besiktningen? Men det är inte det det handlar om. Jag vill ju få det lagligt igenom.. Om det blir en ändring av lagen, hur fort tror du att detta kan ske? :D
Edit: Vad gör ni med extraljus som ni inte kan få att lysa hur mycket ni än trycker på knappar och bländar på och av? Jag undrar därför att ni inte ens ska kolla extraljus enligt en föregående skribent.
De tar ung 6 mån att få ändring i regelboken tyvär. Och extarljus kollar vi alltid i allafall ja