wendtan skrev:Blev det något slut på polerings parodien Mojja? Eller fortsätter dina bekymmer?
Ja vad ska man säga. Är inte hundra nöjd med jobbets som utförts och orkar inte bråka mer med rekondarn. Han har ju gjort allt han kunnat för att bilen ska bli bra men tydligen räcker inte det för att tillgodose dom krav jag ställer,
Får helt enkelt söka mig vidare för att få det resulatat jag eftersträvar, har kommit i kontakt med en firma utanför växjö som är erkännt duktiga. Har planerat en resa dit lite senare i vår för att testa på detta. DOm lovar iallafall att man blir nöjd och man behöver inte betala om man inte är nöjd.
Synd bara att man måste åka 30 mil för att få bilen att se bra ut,
inget ont om ditec det duger säker åt 90% av befolkningen men inte åt mig. Har jag betalat 4000 för att få på lackskydd på en fabriksny bil så ställer jag vissa krav,
Dom hade inte ens yrkesheder någ att kompnesera på någotvis tvättade inte ens dörrgångarna på bilen dom sista två ggr jag lämnade in den trots att dom visste att jag fått ta ledigt från jobb och fixa skjuts 3 mil fram och tillbaka från deras center,
Kan verkligen inte rekomendera dom till någon fast mina erfarenheter sträcker sig ju bara till ett center finns ju 80 st andra som säkert är bra men jag tänker då inte prova några fler av dom.
//mojja
gillar inte staten.
Har ägt i s40n 2.0d 07a återköpt av volvo, V50 D5 summum
Väntar på xc60 r-design awd automat tekninkpakt rti,herrgårdspkt,barnsäkerhetspkt,delbart drag,metalic + en hel del annan lull lul