- tis 03 apr 2007, 23:00
Tomma tunnor skramlar mest :roll:
Jag ska oxå vara så vidsynt och säga att jag kanske misstolkat dina inlägg i sin helhet men jag tror inte det. Övertyga mig om motsatsen så ska du få en offentlig ursäkt!
p.s. jag vet att du tidigare sagt att testet som SPA gjorde var "gammalt". Det är visserligen från 1988. Finns det någon annan testmetod idag? Har Ditec:s koncept ändrat sig i förhållande till nya kvaliteter på lacker eller var det inte nödvändigt när blyet försvann från lackerna? Kanske var produkten redan 1988 så välutvecklad att det inte behövs korrigering i formulan? Om t.ex. Tefcar skulle tänka sig en test som Ditec gjort hos SPA så skulle det ju, mer eller mindre, tvinga fram andra aktörer till samma sak; för att berättiga sin existens och inte bli utkonkurrerade. d.s.
M V H
---> Matz
jchrister skrev:Om du visste vad vi har på jobbet, och det tror jag du vet. Inte är det vax iallafall. Tefcar är ett riktigt lackskydd. Du är väl insatt i Ditec så jag väntar på att du ordnar så vi kan göra en testJomen, *suck*, det var du som föreslog någon form av "duell"..Då är det rimligt att du ser till att det blir av på ett eller annat sätt oxå! Ta ansvar för dina påståenden om att Tefcar är såå mycket bättre! Om jag inte minns fel så frågade jag dig dessutom hur det skulle gå till men jag fick inget svar på det! Och som sagt, Ditec:s medel är det enda som är testat av Statens Provnings Anstalt (SPA) och bevisat sin funktion. Och nej, jag vill I N T E ha telenummer till någon du känner på Tefcar som kan förklara Tefcar:s metod till fullo.. Jag är intresserad av lackvård (men inte tack vare dina inlägg) och vill jag veta mer så tar jag fram relevant information på egen hand.
Tomma tunnor skramlar mest :roll:
Jag ska oxå vara så vidsynt och säga att jag kanske misstolkat dina inlägg i sin helhet men jag tror inte det. Övertyga mig om motsatsen så ska du få en offentlig ursäkt!
p.s. jag vet att du tidigare sagt att testet som SPA gjorde var "gammalt". Det är visserligen från 1988. Finns det någon annan testmetod idag? Har Ditec:s koncept ändrat sig i förhållande till nya kvaliteter på lacker eller var det inte nödvändigt när blyet försvann från lackerna? Kanske var produkten redan 1988 så välutvecklad att det inte behövs korrigering i formulan? Om t.ex. Tefcar skulle tänka sig en test som Ditec gjort hos SPA så skulle det ju, mer eller mindre, tvinga fram andra aktörer till samma sak; för att berättiga sin existens och inte bli utkonkurrerade. d.s.
M V H
---> Matz