- tis 25 sep 2007, 14:16
Dock står bilen fortfarande kvar orörd och jag behövde aldrig betala nåt för kalaset men det är ändå jobbigt.
Åkte faktiskt ut och kollade på ett par exakt likadana fälgar som fanns på blocket. Skulle kunnat identifiera mina men det var inte dem denna gång. Killen som skulle sälja blev sådär halvnöjd. Dock så var dem säkert snodda, bara att det inte var mina...
matzen10 skrev:Ja, fy faan! Med tanke på ditt nick, Bateman, så borde dom se upp!Haha, ingen fara. Och du har rätt. Får man tag på såna as igen så hoppas jag att dem är många. Skulle göra mkt för att se dem lida.
(hoppas du ursäktar skämtet mitt i bedrövelsen!).
Men visst borde de finnas något sätt, annat än kulgevär eller armborst, för att freda sina fälgar?! Åtminstone göra tiden så lång som möjligt för tjackHarry med polarna och därmed öka risken för upptäckt.
---> Matz
Dock står bilen fortfarande kvar orörd och jag behövde aldrig betala nåt för kalaset men det är ändå jobbigt.
Åkte faktiskt ut och kollade på ett par exakt likadana fälgar som fanns på blocket. Skulle kunnat identifiera mina men det var inte dem denna gång. Killen som skulle sälja blev sådär halvnöjd. Dock så var dem säkert snodda, bara att det inte var mina...