Inte smart o våtslipa om man inte vet vad man gör, finns risk att han får större/fler märken än nu.
Klart ibrahim får pröjsa om ha nu har gjort skadan och det lyckas gå hem hos f-bolaget.
Moderator: Moderatorer
DanneF skrev:Uppdatering: försökte ringa min handläggare idag, då hade hon precis gått på semester, kommer åter den 7/8.Verkar som du får börja parkera i mitten på två rutor om det forstätter så här... :???: Förstår mycket väl att det känns surt...skulle själv reagera likadant och då är min bil 7 år gammal ;) Hoppas att det löser sig för dig i alla fall.
fick prata meden annan kille iställe o han sa att dom skickat brev till hans försäkringsbolag men inte fått nå svar.
en annan lite mindre rolig sak är att i förrgår fick ja ett nytt dörruppslag som ja fick polerat igår och idag var ja hos skydent i upplands väsby som tryckte ut den lilla bucklan åt mej.
tur att man fick tag i killen som gjorde det.. vi skall göra upp i godo.
sinus skrev:Inte smart o våtslipa om man inte vet vad man gör, finns risk att han får större/fler märken än nu.jodå det går bra...bara man är försiktig...har gjort så på flera repor på bilen..
Klart ibrahim får pröjsa om ha nu har gjort skadan och det lyckas gå hem hos f-bolaget.
wendtan skrev:Bevisbördan är ju alltid svår, vad är de som säger att killen i den solblekta 740n var orsaken till din parkeringskada? Vad är de som säger att det inte var en tant i 60 års åldern som körde mercan? Eller för den delen någon annan som nyttjade parkeringsplatsen imellan mercan och 740n?asså mercan stod på andra sidan av min bil, p platsen som 745an tog var ledig när jag parkerade o det fann got med utrymme.
Tyvärr finns det avundsjuka mäniskor som ser något form av nöje att skada nyare/välvårdade bilar. Men min fd bil, Bmw 330 Ci så märkte jag framförallt av detta. Jag parkerade 250 meter från alla andra bilar på köpcentrum, men likväl kunde de stå en rishög bredvid min bil när man kommer ut. Det är rent jävulskap man sysslar med när man gör så. Min t5:a verkar klara sig bättre från dessa vardagsvandaler, misstänker att den inte väcker samma känslor som en 330 Ci :)
Elbilsmärket Nio har automatiserat batteribyt[…]