Bilvård, lackering, däck, fälgar, styling och väghållning diskuterar vi här…

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Danneman
Vilket skit snack !
Jag brukar köra en tvätt i automat utan borstar när bilen bara har blivit lite dammig osv. Alltså inte allt för skitig och då blir den klockren.
Så visst ska en atomattvätt utan borstar bli bättre än så.
Verkar som dom har en vääääldigt dålig tvätt.
På Hydro i Ekeby/uppsala får man en ny biljett om den inte skulle vara helt 100% och behöver en sväng till. Det kallar jag "Good will" :)
Användarvisningsbild
av Brainy
Jo jag fick ju en ny tvätt idag när jag var dit men med tanke på att jag redan gnetat för hand och aldrig mer kommer att använda en automattvätt så... :roll:
av Noodles
Ser ju som ny ut.. eller inte :evil:

Handtvätt verkar vara att föredra. :)
Användarvisningsbild
av Brainy
Imorgon ska den så in på rekond, så efter helgen så är den här historien lagd bakom mig om ändå inte bortglömd då jag aldrig kommer nyttja den mackens tjänster igen.

Fick bra pris på en utvändig och invändig rekond så det var bara att slå till.

/Anders
av jbl
Fattar inte hur han hade mage att påstå att det inte blir bättre än så. Helt obegripligt hur man kan kalla det för tvätt.
Användarvisningsbild
av Brainy
Finns väl inte så mycket att säga om det, jag och alla bekanta kommer att i största möjliga mån bojkotta den macken i fortsättningen så det är ju deras problem. Men jag ska poängtera att mackchefen i alla fall var trevlig, till skillnad mot killen jag pratade med först.

Den är inne på rekond nu, ska bli intressant att se resultatet :)

/Anders
av Uninium
Vad blir priset på det kalaset?
Användarvisningsbild
av Brainy
Känner killen som gör det så 1500kr utan kvitto, blev en jäkligt dyr biltvätt ändå :wink:

/Anders
Användarvisningsbild
av lellec56
Brainded skrev:Latmasken har slagit till så jag tänkte köra igenom en automattvätt, men då är det ju det här med alla dessa olika program. Tänkte betala några kronor extra så den tvättar under och vaxar, vettigt? eller är detta bara en onödig kostnad för något som ändå inte blir bra?

/Anders
Där kan man tala om bortkastade pengar! :evil:
Jag kan rekommendera en firma i Visättra(Huddinge,Stockholm) som jag brukar använda mig av, ingen tidsbokning :D det är bara handtvätt som gäller, billigt är det 150:- och då ingår även tvätt o damsugning :oops: (dammsugning ska det vara) av mattorna och bilen torkas av med sämskinn efteråt. Firman finns på regulatorvägen och heter Auto Clean Allservice.
D4 vs T4

Jag har en v70 d4 2013 som jag är nöjd m[…]

Har haft volvon sen 2014 , hade gått 10000mi[…]

Volvo 760 elhissar

Hej, har en Volvo 760 1988 som elhissarna bak inte[…]

Den källa jag hittade påstod att &aum[…]