kez_style skrev:Va bra, jag har valt Goodyear GSD3 F1 (läste någonstans dem ska vara bland det bästa däcken på marknaden)... vet du något om dessa?
Kanske inte det allra bästa på marknaden men att det är ett riktigt bra däck är det ingen tvekan om, sen så är det väl så att bästa däcket är svårt att kora. Finns det egentligen nåt däck som är bäst inom alla kategorier? F1 är säkert bäst för en del medans ett annat däck är bättre för någon annan, beror helt och hållet på vad man ska använda däcket till. :)
Det går ju att få de F1:an till riktigt vettiga pengar också så jag tycker du har gjort ett mycket bra val. Funderar själv på de däcken till sommaren alternativt Dunlops SP9000 om jag inte är ekonomisk och åker på de 15"are som följde med bilen och som går två-tre somrar till. Men man har ju noll karaktär vad gäller fälgar och däck så 18"are är inte omöjligt till sommaren. :)
EDIT: Jag åkte på första generationen av F1 och var mycket nöjd med dem så du kommer säkerligen att bli kanonnöjd. :)