Bilvård, lackering, däck, fälgar, styling och väghållning diskuterar vi här…

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av torwald
vetten skrev:Suverän va fint det blev :shock:
Jag kan bara gratulera till ett superbra jobb och att du dessutom tipsar oss alla andra hur det går till, ja gissa vem som får GULDSTJÄRNAN i kanten idag :-)-)
:lol: Precis det jag var ute efter ;)

Jag kan inget annat än att rekommendera detta. Gör det även om ni inte har särskillt mycket sprickor, då kommer de försvinna helt och hållet. Annars kan man hoppa över färgningen och bara tvätta rent. Jag skall göra det på min fars bil. Han har en -06:a så skinnet är fint men mycket skitet. Kan ladda upp en bild på den med framöver.
av Twendor
Gratulerer med et imponerende resultat. :D
Virkelig godt jobbet, og en stor verdiøkning på bruktbilen etter denne behandlingen.
Fint at du legger ved bilder og forklaring på framgangsmåten, godt jobbet.
En av de beste innleggene på forumet på lang tid.
Användarvisningsbild
av Funk
Jag skulle gärna ha namnet och/eller adressen till återförsäljaren i Göteborg...har letat länge efter någon i närheten som kan bryta färgerna i härheten...

/Thomas
Användarvisningsbild
av torwald
Twendor skrev:Gratulerer med et imponerende resultat. :D
Virkelig godt jobbet, og en stor verdiøkning på bruktbilen etter denne behandlingen.
Fint at du legger ved bilder og forklaring på framgangsmåten, godt jobbet.
En av de beste innleggene på forumet på lang tid.
Tack skall du ha! Kul att du gillade det, hoppas det kan komma till användning nån gång (förhoppningsvis inte än på ett tag med tanke på att du kör en ny xc60 :P )
Funk skrev:Jag skulle gärna ha namnet och/eller adressen till återförsäljaren i Göteborg...har letat länge efter någon i närheten som kan bryta färgerna i härheten...

/Thomas
Dom jag var i kontakt med var
Smålandshantverkarn
Generatorsgatan 4

Det ligger precis vid rondellen utanför Hornbach, pratade med en tjej där som var väldigt trevlig och hjälpsam, som blandade färgen åt mig.
Användarvisningsbild
av crumpets
Vad exakt var det för produkt från leathermasters som användes egentligen? :O
Användarvisningsbild
av torwald
Ledsen att jag svarar så sent. Tyvärr kan jag inte svara på vad exakt det är jag använde. Mitt tips är att åka till Leathermasters och förklara vad du vill göra och då kommer du få samma produkt som jag använde. Lycka till!
av volvos60t5
hej

men den färgen dom blandade är väl samma färg som min biege jag har volvo s60 har dom inte kvar nåt så att dom kan ba blanda och skicka de till mig?
Användarvisningsbild
av smygaren
Det blev ju för himla bra med dina säten i bilen.
Var fick du tag i färgen? Jag her en 08:a II med ljus klädsel, inte så illa som dina men inte bra. Jag bor i Skåne.
Mvh
Smygaren
Senast redigerad av 1 Nexus, redigerad totalt 0 gånger. Anledning: redigerat inlägg

Fick ett litet paket idag med roliga dela :-D v&[…]

Dock förblir ju frågan obesvarad om […]

Golvbelysning lyser ej!!!

Problem löst, dimbart ljus tänds vid m&o[…]

Kan vara urtrampningslagret. Om dem inte är h[…]