S.t.r.a.n.D skrev:passar på din,buddha88 skrev:D e snyggt me SVART/KROM fälgarEller helt krom. ;)

Moderator: Moderatorer
S.t.r.a.n.D skrev:passar på din,buddha88 skrev:D e snyggt me SVART/KROM fälgarEller helt krom. ;)
~Kalle~ skrev:Hej oPA, har det blivit något köp ännu? Jag tycker de fälgarna J.F.S visar ovan skulle passa väldigt bra till din bil. Även de som 9070 visar skulle göra sitt för utseendet på bilen. Helsvarta fälgar på en svart blir för mycket av det svarta enl migLedsen för segt svar ! Gör inget annat än jobbar så har inte haft så mycket tid att titta runt i forumet-)
/Kalle
J.F.S skrev:1. Stenskott kommer du att få, oavsett grusväg eller inte men risken ökar såklart vid grusvägskörning.Har förstått att risken ökar vid grusväg ;)
2. Du ska definitivt lägga på vax, gärna flera lager. Se denna produkt tex: http://www.clasohlson.se/Product/Produc ... d=21963057 Jag har kört med den och är grymt nöjd.
3. Smaksak skulle jag säga, 19" blir lite stötigare och det blir lite dyrare med nytt gummi. 19" fyller såklart ut hjulhusen lite mer.
Snygg fälg! :D
J.F.S skrev:Jag köpte nya 18" för några månader sedan. Självklart har jag lyckats repa alla 4 när jag tvättat. Så går det när man har bråttom :) Ska man spränga en ven varje gång nåt händer med bilen kommer man snart att sitta på hispan. Alternativet är att ha en finbil som man knappt vågar köra och ha en slit-å-släng till vardags.Så sant, så sant ! :mrgreen:
Självklart är det trist när det händer saker men jag menar att det är ingen idé att hetsa upp sig och det första märket gör alltid ondast!
Har en v70. Ja alla P2 är väl lika. Fund[…]
Hej, är detta samma grej som att bilkö[…]
Finns inte fyrhjulsdrift vare sig till mildhybri[…]