- lör 23 feb 2008, 20:01
Skickade iväg ett mail till ditec centralt nu hoppas verkligen dom tar tag i detta.
Lämnar inte in bilen till detta center igen utan att det finns folk som kan polera på plats har retat upp mig ganska kraftig på detta och det stör mig bara mer och mer.
Mailet som jag skickade lyder som följande.
Hoppas dom tar detta seriöst och hör av sig illa kvickt.
Hejsan jag har haft bilen inlämnad på ett ditec center och är allt annant än nöjd.
Bilen i fråga hade gått 20 mil och var 6 dagar gammal. Alltså en så gott som fabriksný bil.
När jag hämtade bilen från erat center så har jag en massa polerrosor och små små repor i hela lacken.
Bilen ser rent ut sagt fördjävlig ut, Jag har bokat upp en tid på tisdag med detta center men efter att ha synat bilen lite mer så vågar jag faktist inte lämna in den på detta ditec center igen.
Jag har även visat upp bilen för en lackerare och ett annat rekond bolag vilka säger som mig att detta är under all kritik.
Jag hoppas och önskar att ni kan skicka ut en kontrollant som får inspektera detta och ta ett samtal med detta ditec center, Jag och även andra fackmänn kan inte förstå att ett seriöst bolag kan lämna ut en bil till kund som ser ut som denna.
Jag har inte nämnt för någon än vilket bolag som har utfört denna behandling utan hoppas och önskar att ni kan lösa detta på ett smidigt sätt. Men som sagt så vågar jag någ inte lämmna bilen till detta center igen utan att det finns riktiga proffs med.
Hoppas på ett snabbt svar och en smidig lösning.
M.v.h mojja
gillar inte staten.
Har ägt i s40n 2.0d 07a återköpt av volvo, V50 D5 summum
Väntar på xc60 r-design awd automat tekninkpakt rti,herrgårdspkt,barnsäkerhetspkt,delbart drag,metalic + en hel del annan lull lul