Bilvård, lackering, däck, fälgar, styling och väghållning diskuterar vi här…

Moderator: Moderatorer

av toljun
V70BiFuel03 skrev:
A80TD skrev:Coop Forum i Luleå hade dem.

Tackar för tipset ! Nu har jag gett mig f-n på att jag ska ha en Torky på väg & åkte förbi Coop Sisjön Gbg som meddelade att de inte hade dem på lager men skulle få in dem :D .

Ica MAXI i Mölndal har! :P
Användarvisningsbild
av V70BiFuel03
toljun skrev:
V70BiFuel03 skrev:
A80TD skrev:Coop Forum i Luleå hade dem.

Tackar för tipset ! Nu har jag gett mig f-n på att jag ska ha en Torky på väg & åkte förbi Coop Sisjön Gbg som meddelade att de inte hade dem på lager men skulle få in dem :D .

Ica MAXI i Mölndal har! :P

Tackar toljun !!! Då ska jag åka dit & införskaffa några :D
Användarvisningsbild
av V70BiFuel03
Då var jakten på "Torky på väg" slut..... köpte några stycken på Maxi Mölndal (50kr st) :D
av matzen10
Och jag lyckas inte få tag på detta eminenta tillbehör :x ..
Det här borde ju varje Volvobutik ha i sitt sortiment!?!

Vem ställer upp å skickar en omgång till Örebro??

M V H
--> Matz
Användarvisningsbild
av V70BiFuel03
matzen10 skrev:Och jag lyckas inte få tag på detta eminenta tillbehör :x ..
Det här borde ju varje Volvobutik ha i sitt sortiment!?!

Vem ställer upp å skickar en omgång till Örebro??

M V H
--> Matz

Finns det Maxi i örebro ? Ringde till Maxi Sisjön & frågade ifall de fått in dem innan jag åkte till Maxi Möndal (tycker bättre om Maxi Sisjön) & fick till svar att de inte fått in dem men att de kanske skulle beställa....

Det är SCA som producerar Torky produkten & de borde ju veta vilka butiker de har skickat ut pallar till....

Fungerar inte det så skicka ett PM :wink:
Användarvisningsbild
av Loner
V70BiFuel03 skrev: Det är SCA som producerar Torky produkten & de borde ju veta vilka butiker de har skickat ut pallar till....
Riktigt så funkar det väl ändå inte i verkligheten..dom levererar ju till resp kedjas centrallager... :roll:
Torky på väg finns på Citygross. Sen levererar vi också till ICAs, COOPs och Menigos (fd ICA Meny) centrallager och i förra veckan skickade vi en leverans som skulle vidare till Preem.

Det är dock “limited edition”, vi räknar med att vårt lager räcker ett par veckor till.

Vänliga hälsningar,
Angela
Användarvisningsbild
av ThaSaint
Edet Torky, öh lite OT för denna tråden, men på mitt förra jobb kom jag över en rolle från TORK, ( http://www.tork.se ) en rulle modell större med, inte papper, liknar med fiberduk av något slag. Påminner lite om "Polértork" som Tork har i sitt sortiment som säljs på bensinmackar etc, men kanske en halv aning tjockare. Någon som vet vad produkten heter? Min rulle börjar ta slut, och det är det bästa jag använd när det gäller bilvård på mina gubbräsers...

//Erik
Användarvisningsbild
av A80TD
ThaSaint skrev:Edet Torky, öh lite OT för denna tråden, men på mitt förra jobb kom jag över en rolle från TORK, ( http://www.tork.se ) en rulle modell större med, inte papper, liknar med fiberduk av något slag. Påminner lite om "Polértork" som Tork har i sitt sortiment som säljs på bensinmackar etc, men kanske en halv aning tjockare. Någon som vet vad produkten heter? Min rulle börjar ta slut, och det är det bästa jag använd när det gäller bilvård på mina gubbräsers...

//Erik
Kan det vara E-tork Strong? Vi har använt den produkten länge där jag jobbar. Funkar bra som polerduk också.
Här finns några olika sorter: http://www.papyrus.com/viewMarket/prodc ... &cat=57582

Jag tror vi brukade beställa från Pappersprodukter i Luleå tidigare.
Användarvisningsbild
av ThaSaint
ah tack för det, Strong är det nog! Underbar produkt, och dryg!

//Erik
Användarvisningsbild
av V70BiFuel03
Någon mer än mig som fått en torky behållare samt en 10 kr värdecheck från Edet (precis som på bilderna i tråden) i brevlådan ?

Värdechecken gäller vid köp av ett två pack av torky rullar (själva pappers rullarna) vilket inte är helt fel då vår rulle i bilen ändå är slut.

Bästa reklamen jag fått i lådan på länge :)
Dålig räckvidd XC60 -2026

Min XC60-25 kommer jag som bäst nästan 8[…]

Det sitter gumminstopp som ska ta emot/justera bak[…]

Har fått ungefärliga prisuppgifter nu[…]

HVO 100 för dyrt?

Tankade just upp sonens och min Mercedes 190d 2.5 […]