Bilvård, lackering, däck, fälgar, styling och väghållning diskuterar vi här…

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av SvenB
Du är helt sanslös. Njuter du av detta? Får du inget hemma? Jag tycker du skall sluta med de där fasonerna. Om du vill vara med och diskutera andra saker måste du sluta. Om inte så kommer många blockera dig i sina profiler, och du får inga att diskutera med. Du måste inse att du är fel ute.
av Lövet
2st av tvåorna har iofs inte jag något emot. Attityden däremot förtjänar körförbud.
av Cox
Killen går igång på 2:or när han inte får nått hemma, så en 2:a på jobbet och det är blött i brallorna :D
Användarvisningsbild
av Ticken
Skärpning!

Påminner om forumsreglerna.

Forumsregler skrev:• Behandla övriga medlemmar av forumet med respekt.
Nu har vi i mod/admin-gruppen inlett en diskution om detta, låter tråden vara upplåst sålänge - ge oss inte anledning att låsa den. Tack!

/Ticken
av Lövet
Jag har ett förslag på regel:

Alla trådar som handlar om xenonljuskonvertering på något annat sätt än via reflektorbyte ska låsas omedelbart.

Problemet löst.
Användarvisningsbild
av SvenB
Ingen dum idé, om det gäller halv eller dimljuskonvertering. För inte skall väl forumet hjälpa till med olagligheter?
Användarvisningsbild
av Tomas88
Om va skall låsa alla trådar som handlar om ändringar som gör bilen olaglig att framföra i trafik så blir det många trådar som får låsas. Även trådarna om xenonkonvertering av helljus om det inte gäller äldre bilar då får ju också låsas.
Däremot uppmanar jagrullar.se inte någon att göra något olagligt.
av Forssen
Precis besiktat bilen, gick genom utan något som helst problem och han sa inte ett ord om att det satt barlaster i motorutrymmet. Säger väl det mesta om LightMessia..

Bild
Användarvisningsbild
av SvenB
LightMessiha skrev:jassåjasså
Jag tror "grabben" är feg också. Nu har han redigerat samtliga inlägg i denna tråd.
  • 1
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16

Nej precis märkte det. Nu är den bytt oc[…]

Xc70 aut Vxlåda awd d4 2016

Långskott Prova att slå ac’n , o[…]

V50 T5 oljeförbrukning

Först o främst den kräver inte a5/[…]

Jaha men om man tar bort bara laddaren, kommer d[…]