Bilvård, lackering, däck, fälgar, styling och väghållning diskuterar vi här…

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Hjulvridarn
Cox skrev:
Bilprovaren skrev:Bra Jobbat Lightmessiha Äntligen någon Mer från Svensk Bil Provning som sejer som de är. och ni alla som sejer att han ljuger och luras så stämmer faktist allt. kom in till Karlsta och fråga efter Vicky Bran hon förklarar för er och hon kör folckrace och är med i Bilprovningens Rally Team på svenska rallyt som mekaniker :P så hahahaha. Kör hårt Lightmessiha.

Mvh Besiktnings mannen i från GBG :P Ha de
Om all personal stavar och hånar folk som du gör, så förstår jag att ni inom SBP inte har en aning om vad ni gör om dagarna. Läs regelverket som ni skall arbeta mot.
Dessbättre är väl de här två personernas beteende, inte representativt för samtliga i Bilprovningen!?
Jag kan bara själv reagera på hur märkligt det kan tyckas ur kundaspekt!? :shock:
Tyvärr så bedöms ju oftast ett företag av "lägstanivån" ur kundservice/bemötande aspekt.
Därför tvivlar jag på, med tanke på de här personernas uppträdande, att de arbetar inom Bilprovningen...
- OM de arbetar inom Bilprovningen, är det bara att beklaga... :roll:

Nu är den här diskussionen långt från topic "Tips från Xenonkit"
:)
Användarvisningsbild
av päpplet
jag tycker det är roligt att läsa alla dumheter :D
Användarvisningsbild
av inge jakobsson
Men hallå.....Lightmessiha och Bilprovaren är ju samma person, samma stavfel på samma ord. Lightmessiha skrev ett inlägg kl 18:32 och Bilprovaren blev medlem kl 18:39 samt svarade på detta inlägg kl 18:44 som sedan Lightmessiha tackade så mycket för kl 18:46. Helt klart att han inte har några kompisar som han beter sig :D .
Jag har själv xenonkonverterade NBB och dom tar jag ALDRIG bort, finns inte en chans :evil: .
Han har dessutom inte en aning om vad han pratar om angående att xenonlampan skulle vara 400 gånger varmare än en standard lampa, hur skulle det över huvud taget vara möjligt ??:-/ Låt oss leka lite med tanken, säg att en normal 55w lampa uppnår en temperatur av 70°C (bara för att ha en siffra), ta 70x 400, det blir 28000 alltså 28000°C. Ha ha ha ha.............. :lol:
av Cox
Ja man kan misstänka att det är samma person, killen är inte smartare än så.
Om så är fallet kan moderatorer kontrollera IP och ta bort kontona. Personer som han skapar bara en massa förvirring och man blir trött. Detta forum är ju inte till för att sprida en massa lögner och felaktiga fakta. Vet man inte hur varm en xenonlampa blir skall man vara tyst.
Användarvisningsbild
av Ticken
Vi får återvända till ämnet här nu.. Om någon känner ett behov av att fortsätta diskutera bilprovningens regler så får vi skapa en ny tråd om detta.

/Ticken
av Lövet
Bilprovningens regler är i allra högsta grad relevanta när man pratar om xenonkit.
av Lövet
Nej, vi föredrar bara att du följer gällande regelverk och inte hittar på ett eget. Det räcker.
  • 1
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 16
Visa din semesterbil(d)

På grund av bl.a kamrems haveriet på[…]

V50 T5 oljeförbrukning

M1 FS 0W40 är så top-end olja det g&ar[…]

Tysta sommardäck V90