- mån 05 sep 2011, 09:19
Just därför jag inte vill ha en gran egentligen, men rengöringsmedel måste man ju få använda annars hur ska man tvätta inredningen? Ska man sitta i helgens stank är det bättre? :D
En liten delrapport, haft på maskinen i natt och när jag slog upp mina blå kunde jag svära på att det regnade eller hade regnat men när jag titta ut var asfalten på gatan torr och inga moln i sikte. Samma sak om jag på morgonen går ur sovrummet till köket t ex och sen går tillbaka så känner man den instängda och fuktiga lukt som blir i ett sovrum och jag kunde inte känna det idag, det lukta nästan lika fräscht i sovrummet som köket där fönstret stod lite öppet. Så nog verkar apparaten göra sitt jobb den utlovar. Dock luktar den i sig fortfarande lite grann från all elektronik och plast och etc, rätt stor å tung pryl så det måste va mycket elektronik i om de inte bara lagt i sten som sänke.
Vet inte om jag ska testa den i bilen, måste ju för det första lukta illa i bilen och nu har den inte gått helgnätter och folk har skött sig så... jag ska nog bara testa luktkuddar och kanske vinylglansen för en svag svag fräsch doft som inte kan misstas för granar eller parfym.