Bilvård, lackering, däck, fälgar, styling och väghållning diskuterar vi här…

Moderator: Moderatorer

Är Kjolpaketet snyggt?

Ja
15
83%
Nej
3
17%
Användarvisningsbild
av kez_style
koneo skrev:Ingen som vet om fälgarna går att få tag i här? GRYMMA!
Jag har försökt överallt men d gick inte. Jag har emailat Sam som ska försöka ta hem grejjer från VST och Erst... får se hur d går :)
Användarvisningsbild
av kez_style
koneo skrev:Säg till om det lyckas! Mycket intresserad!
Visst självklart, men jag tror dem kanske tar mig i allvar om fler personer skriver email till dem angånde Erst och VST produkter :) (det är vad jag tror).
Användarvisningsbild
av koneo
Ok, om du har uppgifter på vad fälgarna heter, vilka Erst är och var de finns osv, så får du gärna skriva det så ska jag sätta ihop ett mail till SAM också.
Användarvisningsbild
av kez_style
koneo skrev:Ok, om du har uppgifter på vad fälgarna heter, vilka Erst är och var de finns osv, så får du gärna skriva det så ska jag sätta ihop ett mail till SAM också.
Jag skickade sam dessa 2 länkar:

http://www.erst.ne.jp/
http://www.reiz.co.jp

Om fler trycker på kanske dem skaffar in det och tar detta mera seriöst :)

Lycka till me mejlet
Användarvisningsbild
av kez_style
Någon som skaffat sig kjolpaket till V70N? hört det finns någon firma i Tyskland som gör Kjolpaket till V70N oxå?
av NCR
kez_style skrev:Någon som skaffat sig kjolpaket till V70N? hört det finns någon firma i Tyskland som gör Kjolpaket till V70N oxå?
Alltså, akta nu så att inte din fina bil förvandlas till en Eddie Meduza Edition. :)
Användarvisningsbild
av kez_style
NCR skrev:
kez_style skrev:Någon som skaffat sig kjolpaket till V70N? hört det finns någon firma i Tyskland som gör Kjolpaket till V70N oxå?
Alltså, akta nu så att inte din fina bil förvandlas till en Eddie Meduza Edition. :)
LOL LOL... den va bra... du tyckte inte om kjolpaketet? vill ha en mera unik bil :D
av NCR
kez_style skrev:
NCR skrev:
LOL LOL... den va bra... du tyckte inte om kjolpaketet? vill ha en mera unik bil :D
Tänk efter före bara. Du investerar ju (skuldsätter dig) för ca 250.000:- med alla dina tillval och då tycker jag att du borde ta vara på bilen så mycket som möjligt eftersom den representerar ju ett värde. Stylar du den för mycket gör du en brakförlust sen om 5-6 år när du har tröttnat på den eftersom ingen brukar vara villig att betala extra för det som du har lagt ner på den för att göra den "unik". Speciellt om den är stylad på ett sånt sätt att det är svårt/besvärligt att återställa den till orginal sedan.

Tänk efter före som sagt...

Bara ett råd i all välmening. :)
XC90 USA Köp med motorproblem

Det låter som ett totalhaveri och ett motorb[…]

V50 2.0D 2005.

V50 2005. 2.0D Turbo stänger av sig spontant.[…]

Volvo som inte startar.

Har du kollat så kamremmen är hel? &Aum[…]

Min jobbkompis hade två dörrar i polarv[…]