Bilvård, lackering, däck, fälgar, styling och väghållning diskuterar vi här…

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av opA
Patrik031 skrev:hej, ny på forumet sen någon vecka.

Jag sitter faktiskt i skrivande stund och väntar på att killarna på göteborgs solfilmsmontage skall bli klara med min V50. 5 rutor kostar 2700.
Återkommer när jag fått den blå pärlan. :)
:-O)

Får man fråga vilket företag ? För det priset skulle jag kunna tänka mig att låta dom göra det än att göra det själv, som jag var inne på tidigare..
av Patrik031
opA skrev:
Patrik031 skrev:hej, ny på forumet sen någon vecka.

Jag sitter faktiskt i skrivande stund och väntar på att killarna på göteborgs solfilmsmontage skall bli klara med min V50. 5 rutor kostar 2700.
Återkommer när jag fått den blå pärlan. :)
:-O)

Får man fråga vilket företag ? För det priset skulle jag kunna tänka mig att låta dom göra det än att göra det själv, som jag var inne på tidigare..
göteborg solfilmsmontage i sisjön göteborg. det blev bra, bra service, vänliga killar som jobbar där.
http://www.solfilmsmontage.se/
Användarvisningsbild
av opA
Patrik031 skrev:göteborg solfilmsmontage i sisjön göteborg. det blev bra, bra service, vänliga killar som jobbar där.
http://www.solfilmsmontage.se/
Har du några bilder på resultatet ? :)
av raveper
Har man inget att göra en dag kan man ju köpa precut och montera den själv. v70 5 rutor 1600kr. Kanske inget man vill göra på sin sprillans men om den gått ett par år. som min 97:a. Överlag är jag helnöjd för att aldrig satt film själv samt att jag stod ute och gjorde det vilket inte rekomenderas. Hade jag stått i ett garage hade jag lätt fått till de där sista % som inte blev helt bra pga damm.
Användarvisningsbild
av opA
Kan säga att jag var på Göteborgs Solfilmsmontage igår ( folk kom dit för min skull på midsommarafton ! :P ) och fick 5 rutor tonade på bilen..

Blev jäkligt snyggt och jäkligt svart / mörkt inne i bilen.. lite bilder på resultatet:

Bild

Bild

Bild

Ledsen för reflektionerna.. väldigt konstigt ljus och jag kanske inte är världens bästa fotograf. :mrgreen:

5 rutor 2700 kr
Användarvisningsbild
av opA
Patrik031 skrev:snyggt :)
Tackar !

Får tacka dig som tipsa mig om det.. var det Daniel som var med och monterade solfilmen med dig med eller ?
av Patrik031
opA skrev:
Patrik031 skrev:snyggt :)
Tackar !

Får tacka dig som tipsa mig om det.. var det Daniel som var med och monterade solfilmen med dig med eller ?
De var så lite så, har ju själv fått mycket tips via denna sida så de känns fint att tipsa tillbaka.
kommer inte ihåg namnet på han som gjorde det., de var en äldre kille kort va jag minns.

Är en svets diffad låda på den o […]

Låter ju nog som lagerljud och om det inte t[…]

Låg räckvidd Volvo ex30

Jag tror också att allt är precis som d[…]

Om du orkar kan du leta i sprängskisserna p&a[…]