Bilvård, lackering, däck, fälgar, styling och väghållning diskuterar vi här…

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av CarMan
volvo har ju massa styling produkter till c-30 som passar på din
av skiba
Hej har köppt solarplexius rutor till alla mina bilar passar alltid utmärkt .
hundarna tycker det är skönt med tanke på att värmen inte tar sig inn i bilen lika snabbt.
Denna produkt är inte alls dyr .
slipper även bubblor i rutorna som man får om man försöker sig på att lägga vanlig toning på bilen
av lillstrumpa
sssljo skrev:Skall du pimpa så finns det ett"skall ha". Art nr 39-4347 på en stor biltillbehörs firma som har allt från cyklar till camping kök.
Slängde upp ett par såna men höll på att krocka när de dolde en Fiat Uno från höger. :D
Användarvisningsbild
av cybermunk
Är inte så kallade Fuzzy Dice förbjuden likmed Wunderbaum? Dom stör synfältet eller någe?
av jh8001
sssljo skrev:Skall du pimpa så finns det ett"skall ha". Art nr 39-4347 på en stor biltillbehörs firma som har allt från cyklar till camping kök. Annars gillar jag riktigt lyse, har en tråd igång, och får jag bara lite tid över så kan det bli hur bra som helst.
Beroende på vilken färg din bil har så kan 34-161 på samma firma vara ett riktigt billigt sätt att få bilen att se lite "stylad" ut...
av sssljo
Förstår vad du söker och tror att förslaget funkar men jag hade nog skrapat bort orginal färgen och lagt på ett lager 36-027 för att pimpa ordentligt på denna detalj. Kan annars se lite billigt ut.
av jh8001
Fanns ju tyvärr inte i chrome dock... Känns som om det är billigare att byta varje år än att hålla på att modda. Då kan man ju dessutom passa på att rengöra och vaxa bakom. Usch vad min var smutsig där...
Senast redigerad av 1 Tomas88, redigerad totalt 0 gånger. Anledning: Onödig citering.

Första gången jag skriver på foru[…]

Tack för svar. Det är inga jättesto[…]

Hittade faktiskt en workaround på nätet[…]

Du kan ta bort värmaren men måste d&ari[…]