Jag var förbi Biltema för att hitta ett slutrör till min T5:a. Men alla rör var för små för att få på de 65 mm som originalröret är på :(
Ni som har bytt har ni inte T5:or eller har jag missat något rör på Biltema som ska passa?
Moderator: Moderatorer
evosex skrev:Jag var förbi Biltema för att hitta ett slutrör till min T5:a. Men alla rör var för små för att få på de 65 mm som originalröret är på :(Sitter det ett orginal slutrör på T5?? om det gör det så slipa bort fästpunkterna och ta bort det gamla och sen får du nog dit ett annan större snyggare :D
Ni som har bytt har ni inte T5:or eller har jag missat något rör på Biltema som ska passa?
Blockqoute skrev:Ah men det där såg ju bra ut, blåser på med ett från Biltema då. Man är ju som sagt inte bunden till det livet ut, så blir det bara skit av allt kan man ju byta.Biltemas 79-423 är i ALUMINIUM. Rostar nog knappast
Det sitter typ som ett original fast grövre än på andra modeller. Det gör att varken Biltema, Real Car eller Micro har något som passar. Inte ens Volvo original till S60, det som heter Big passar heller :(
Sitter det ett orginal slutrör på T5?? om det gör det så slipa bort fästpunkterna och ta bort det gamla och sen får du nog dit ett annan större snyggare :D
Eller.......
Biltemas 79-420 45-64 mm borde ju gå att kapa upp 2 spår i (om den inte går över med våld) :) och sen dra åt med medföljande avgasklamma.
camaro69 skrev:Är inte lätt att få tag på bra grejor.Men snälla jag tror att vi har förstått din synpunkt i det hela nu!
Eftersom "snorren" tydligen blir större, så är det kanske viktigt.
Är väl bara att kliva in hos någom välrennomerad säljare av trimsystem så får man hjälp.
För oss med välväxta, så behövs inte detta.