Bilvård, lackering, däck, fälgar, styling och väghållning diskuterar vi här…

Moderator: Moderatorer

av Insjö78
fjohan82 skrev: fre 06 mar 2020, 16:45 Sen finns ju en nykomling, svenska PURE:EST...
Har du själv prövat produkterna? Verkade rätt bra grejer överlag ju ;-) ett plus att det är fraktfritt i alla fall.
Användarvisningsbild
av fjohan82
Insjö78 skrev: lör 07 mar 2020, 13:20
fjohan82 skrev: fre 06 mar 2020, 16:45 Sen finns ju en nykomling, svenska PURE:EST...
Har du själv prövat produkterna? Verkade rätt bra grejer överlag ju ;-) ett plus att det är fraktfritt i alla fall.
Nej, jag stötte på klippet av en slump...
Men det är ju värt att testa, om inte annat just för att man slipper frakten och kan prova enstaka produkter utan att betala hundratals kronor i frakt. :-)
Sen hur mycket (om ens något) som egentligen skiljer mellan de olika märkena vet jag inte...
av Insjö78
fjohan82 skrev: lör 07 mar 2020, 17:18
Insjö78 skrev: lör 07 mar 2020, 13:20
Nej, jag stötte på klippet av en slump...
Men det är ju värt att testa, om inte annat just för att man slipper frakten och kan prova enstaka produkter utan att betala hundratals kronor i frakt. :-)
Sen hur mycket (om ens något) som egentligen skiljer mellan de olika märkena vet jag inte...
Ok, ja kanon fraktfritt som sagt, ska ta och prova schampot tänker jag. :-) Kul att testa lite olika, men är en djungel av medel kan ju typ handla ett nytt märke varje vecka :-D
Avgassystem till volvo 940

Förra ägaren sa 100 cells.

Den sitter så den syns bakifrån, om de[…]

Går det bra att sätta den på det[…]

Det tyder på att dina glidkolvsok spontan[…]