Bilvård, lackering, däck, fälgar, styling och väghållning diskuterar vi här…

Moderator: Moderatorer

#1279168
@corb06, om du fråga mej så visst har jag P* chassi (dämpare/fjädrar) på min XC60 2016. Har beskrivit det hela i länken i inlägget du quotade. Dock skulle jag nog inte gå på 22" på fälgarna, 20" ser bäst ut men man kan ibland känna att däcken ger vika. 21" om det finns passande profil skulle nog funka bra, men med P* chassi kommer det nog att kännas lite stötigt ibland. 22" tycker jag personligen är rätt fult, och jag kan tänka mig att komforten ryker den också.
Visa din semesterbil(d)

Tänkte precis detsamma, Tjernobyl. Lustigt me[…]

Elpriset

Denna månad köpt 5,45kWh el för 6,[…]

Jag är inte så händig och har […]

Hur laddar ni?

Hej, Undrar hur ni laddar, alltså nä[…]