Lej skrev:Motorn tvättar jag den dan garantin går ut och jag ska serva den själv!det är bra att tvätta motorn kanske 1 gång per år....
Hur den ser ut syns inte utan att öppna huven, och varför göra det. :lol:
Moderator: Moderatorer
Lej skrev:Motorn tvättar jag den dan garantin går ut och jag ska serva den själv!det är bra att tvätta motorn kanske 1 gång per år....
G-kraft skrev:Varför?Lej skrev:Motorn tvättar jag den dan garantin går ut och jag ska serva den själv!det är bra att tvätta motorn kanske 1 gång per år....
Lej skrev:Motorn mår bättre utan all smuts, samt delarna håller sig bättre...G-kraft skrev:Varför?Lej skrev:Motorn tvättar jag den dan garantin går ut och jag ska serva den själv!det är bra att tvätta motorn kanske 1 gång per år....
G-kraft skrev:Komer det in smuts utifrån så är det fel på konstruktionen. Kommer det från motorn är det väl den det är fel på och ett garantiproblem, eller?Lej skrev:Motorn mår bättre utan all smuts, samt delarna håller sig bättre...G-kraft skrev: det är bra att tvätta motorn kanske 1 gång per år....Varför?
VolvoBengan skrev:Öh... det lär ju komma in skit i motorutrymmet.Då är det väl fel på konstruktionen?
Finns något som heter bl.a. vägdamm, det kommer in bara det finns en liten glipa in till motorn.
Du ser ju t.o.m backen under motorn när du kikar ner genom motorn, klart det kommer in smuts i motorutrymmet, konstigt vore annars :lol:
VolvoBengan skrev:Öh... det lär ju komma in skit i motorutrymmet.självklart är det konstigt om det inte kommer in smuts men tänk dig så skönt....motorrum som inte får inte smuts...
Finns något som heter bl.a. vägdamm, det kommer in bara det finns en liten glipa in till motorn.
Du ser ju t.o.m backen under motorn när du kikar ner genom motorn, klart det kommer in smuts i motorutrymmet, konstigt vore annars :lol:
Om man ska vara petig så sitter laddaren i […]
Vart i landet finns du. Med en riktig dator kan du[…]