Bilvård, lackering, däck, fälgar, styling och väghållning diskuterar vi här…

Moderator: Moderatorer

av matzen10
De borde väl passa till S60 med; kan väl inte skilja på tröskeln?
De där är väldigt eleganta!
Kommer någon av er Eslund/Eddan att ta hem? Om Ja, skulle man kunna få vara med och lägga en order eller är det för sent?!?

M V H
---> Matz
Användarvisningsbild
av eslund
Jag kommer inte att plocka hem några.. Efter en del mailkonversation fick jag intrycket av att dom var lite "struliga".. Kanske bara är min uppfattning, men ändå..

Alternativet är väl om man känner någon som är där och kan köpa med sig..
Användarvisningsbild
av Eddan
Jag pratade med min kompis vars tjej är från japan. och som är där just nu hon säger att det är skitsvårt tydligen att exportera från japan. massa pappersjobb tydligen. Men om man känner någon som bor där så kan de köpa och skicka. Kompisen tjej kommer antingen att skicka eller ta med sig när hon ska tillbaka till sverige. ska kolla om jag kan köpa flera.

så att jag kan sälja här sen. :twisted: :twisted: 8)
av CANBus
ja dom där integsliterna lyser med sin frånvaro på det här forumet!
Användarvisningsbild
av Eddan
CANbus

De kommr att komma, polarn skulle bara snacka med sin brud som är i japan och be henne kolla affären sen ska jag beställa ett gäng.

När jag har de så kommer jag att framföra detta på forumet...

så får ni köpa av mig :D
Användarvisningsbild
av hemglass
Eddan skrev:CANbus

De kommr att komma, polarn skulle bara snacka med sin brud som är i japan och be henne kolla affären sen ska jag beställa ett gäng.

När jag har de så kommer jag att framföra detta på forumet...

så får ni köpa av mig :D
och priset blir.... :?: . :wink:
Användarvisningsbild
av Eddan
Nåntans mellan 2000 - 2300 kr
av Noodles
Eddan skrev:Jag pratade med min kompis vars tjej är från japan. och som är där just nu hon säger att det är skitsvårt tydligen att exportera från japan. massa pappersjobb tydligen. Men om man känner någon som bor där så kan de köpa och skicka. Kompisen tjej kommer antingen att skicka eller ta med sig när hon ska tillbaka till sverige. ska kolla om jag kan köpa flera.

så att jag kan sälja här sen. :twisted: :twisted: 8)
Låter lite märkligt, ja har handlat hobbygrejer från Japan för åtskilliga tusenlappar under de senaste 5åren, inga problem alls att få saker skickade? :???:
XC90 USA Köp med motorproblem

Det låter som ett totalhaveri och ett motorb[…]

V50 2.0D 2005.

V50 2005. 2.0D Turbo stänger av sig spontant.[…]

Volvo som inte startar.

Har du kollat så kamremmen är hel? &Aum[…]

Min jobbkompis hade två dörrar i polarv[…]