Bilvård, lackering, däck, fälgar, styling och väghållning diskuterar vi här…

Moderator: Moderatorer

av superpackman
Hej, kollade runt på blocket och hittade då ett Volvo S60 BodyKit cosmoblått, likadan färg som jag har på min, är skit sugen på ett sånt paket, men har ett par frågor!

1: hur är passformen på ett sånt? hur sätter man på det? måste man borra i orginalgrejerna?

2: är ett beg Volvo S60 BodyKit värt 9800 kr ?

ps: bodykittet är ett volvo orginal bodykitt!

Mvh!
av Maxxarn
alltså volvo säljer bara läpparna som ja tycker är bättre han säljer fronten som ja tycker är helt onödigt för du har redan front på bilen ja ska lägga min bak kjol på blocket snart o de bästa du kan göra är köpa delarna från olika personer du kommer tjäna mellan 3-4 tusen min bakkjol är oxå cosmoblå och säljer den endast för 2500 och det är som hans exakt sen hittar du garanterat sido kjolar för 2 tusen kronor och en front beror på skicket mellan 1500-2000 tusen max 6 tusen för allt ungefär du väljer men mitt tips är att han begär mycket
av superpackman
Maxxarn skrev:alltså volvo säljer bara läpparna som ja tycker är bättre han säljer fronten som ja tycker är helt onödigt för du har redan front på bilen ja ska lägga min bak kjol på blocket snart o de bästa du kan göra är köpa delarna från olika personer du kommer tjäna mellan 3-4 tusen min bakkjol är oxå cosmoblå och säljer den endast för 2500 och det är som hans exakt sen hittar du garanterat sido kjolar för 2 tusen kronor och en front beror på skicket mellan 1500-2000 tusen max 6 tusen för allt ungefär du väljer men mitt tips är att han begär mycket

Okej, gör nog som du säger! Skicka pm när du skall sälja din bak kjol :)

MvH
av KuLLeN
säg mej vart jag hittar sidokjolar för 2000! ja köper direkt! ;)

Elbilsmärket Nio har automatiserat batteribyt[…]

Säkra bakluckan vid frakt?

Aha, tänkte mer att det kanske fanns nå[…]

Volvo s70 läckande bränsleslang

Har testat det men min läcker ändå[…]

Huvvajer

Toppen tack det ska kollas upp.