Bilvård, lackering, däck, fälgar, styling och väghållning diskuterar vi här…

Moderator: Moderatorer

bilen har gått 10 mil, calcite ljust skinn och min nya ulljacka lyckades färga skinnet blått i dörren! panik!

testade med lite diskmedel men det hjälpte inte ett dugg.

nån som har nåt tips på produkt att prova?

mvh henrik
av Cox
Börja med att inhandla läder rengöring tex på Mio, hjälper inte detta kan du gå på med galltvål det hittar du på clasolsson. Hjälper inte detta är det T-röd´som gäller. Glöm inte att testa samtliga produkter först på ett ställe som inte syns. Efter detta skall du behandla läderetmed en skyddande lädercream hittar du åxå på tex Mio.
henrikjohansson82 skrev:bilen har gått 10 mil, calcite ljust skinn och min nya ulljacka lyckades färga skinnet blått i dörren! panik!

testade med lite diskmedel men det hjälpte inte ett dugg.

nån som har nåt tips på produkt att prova?

mvh henrik

Din jacka färgade av sig? Jag skulle nog även överväga att kontakta tillverkaren av jackan i detta fall.
Jag skulle aldrig tillåta att kläder färgade av sig under normala förhållanden om nu detta var fallet.
XC90_Executive skrev:Jag är övertygad att det går bort med mirakelsvamp och interiörmedel.

Helmia bils rekondare i Torsby försökte med mirakelsvamp och interiörmedel, det gick inte!

H%M har redan tagit in jackan på labb och den hade färgat rejält!

Jag gav dom offert på ny dörrsida samt mittarmstöd(4600) och det köpte dom rätt av! Fick dessutom 1000:- för besväret! Så nu kanske det är dags att pröva T-röd eller så!!!!!

Tjena på er längesen sist. Jo jag m&ar[…]

Byta inre drivknut problem

Hur har det gått? Samtidigt nyfiken på[…]

Hej! Jag har en Volvo V70 2,4T, 2001, 365 000 km[…]

Tre år med Volvo V90 CC

Ovanstående livslängd på bromsbel[…]