Bilvård, lackering, däck, fälgar, styling och väghållning diskuterar vi här…

Moderator: Moderatorer

av roadss
Funderar på att rensa bakluckan från befintliga emblem på min V70 02:a och ersätta med den nya texten eller vad man ska kalla det som jag sett att vissa har, tycker det blir jäkla snyggt!

Vparts säljer dem; http://www.vparts.se/sv/artiklar/volvo/ ... lucka.html

Är det någon som har erfarenhet av dessa, håller de bra kvalitet och sitter de bra eller bör man köpa på Volvo? Kan man ens det?

Tacksam för svar!
av roadss
Dalmans skrev:Skulle tro att de som vparts säljer är volvo orginal.
Jo kanske, fast jag har sett att på många delar där det är original så skriver dom det, dock inte på denna. Får väl helt enkelt beställa och se hur det verkar, är ju inte någon jättesumma.
av mikebike
Dalmans skrev: Vparts är ett seriöst företag
Vet inte riktigt om jag kan hålla med om det.
De har i flera år på sin hemsida använt en bild som de stulit från en konkurrents hemsida. Först efter flera påstötningar tog de bort den. Inte speciellt seriöst!
Det var inte heller tal om någon ersättning till fotografen (d.v.s. mig).
Användarvisningsbild
av opA
På Volvo säljer dom den texten till min bil för 199 kr iallafall... så jag skulle kolla hos Volvo först. För jag köpte den hos Volvo men har dock inte orkat sätta dit den :P
av roadss
opA skrev:På Volvo säljer dom den texten till min bil för 199 kr iallafall... så jag skulle kolla hos Volvo först. För jag köpte den hos Volvo men har dock inte orkat sätta dit den :P
Okay, bra att veta, tack! Hur är det meningen att man ska fästa den, kommer texten med dubbelhäftande tejp på redan kanske?
Användarvisningsbild
av opA
roadss skrev:Okay, bra att veta, tack! Hur är det meningen att man ska fästa den, kommer texten med dubbelhäftande tejp på redan kanske?
Den kommer på en färdig mall med tejp på baksidan.. vóila,klart ! :)
av roadss
opA skrev:
roadss skrev:Okay, bra att veta, tack! Hur är det meningen att man ska fästa den, kommer texten med dubbelhäftande tejp på redan kanske?
Den kommer på en färdig mall med tejp på baksidan.. vóila,klart ! :)
Låter ju kanon, då får det nog bli volvo istället då jag inte hunnit beställa ännu :). Ska bara ta bort de gamla emblemen och polera kärran först.

Nej precis märkte det. Nu är den bytt oc[…]

Xc70 aut Vxlåda awd d4 2016

Långskott Prova att slå ac’n , o[…]

V50 T5 oljeförbrukning

Först o främst den kräver inte a5/[…]

Jaha men om man tar bort bara laddaren, kommer d[…]