Bilvård, lackering, däck, fälgar, styling och väghållning diskuterar vi här…

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av torwald
Hejsan tänkte höra om någon i Göteborg har erfarenhet från Munkebäcks biltvätt. Hade tänkt att rekonda bilen. Enligt säljaren skall de vara bland de största i Göteborg.
Det är väl bättre om dom är BÄST :D
Min erfarenhet är nog tvärtom, små firmor bättre arbeten, stora firmor fort men fel... :P
Kan säga att jag lämnade in min S80 för tvätt och invändig städning inkl. puts av rutorna.
Resultatet var de S Ä M S T A jag varit med om, rutorna alldeles flammiga, ovansidan instrumentbrädan var halvt avtorkad lite snabbt. Utvändiga tvätten var det inget att anmärka på.
Orkade inte åka tillbaka och klaga , var redan ute på E20 (eftermiddagsrusning)när jag upptäckte det.
Aldrig mer att jag sätter min fot där.
jag var där förra sommaren för att kolla lite, tyckte de hade urdålig belysning i lokalen för att kunna rekonda bilar, och att det såg allmänt slitet ut, har inte varit där i år, men huruvida de gör bra jobb vet jag inte, jag polerade bilen själv istället 8) det kändes bättre
Hade kört på MR. CAP i kungsbacka, pratat en del med stationschefen där och det verkar mer än seriöst + att han gärna gör det lilla extra och vill att personalen inte bara ska jobba utan älska det dom jobbar med.. rekommenderar dom i alla fall, vet dock inte priserna..

Byte servopump på S80 1999. Tyvärr gi[…]

Tysta sommardäck V90

XC60 tystare än V90, A6 tystare än Q5...[…]

Jag skulle vilja veta hur du kan veta att den utlo[…]

Tjuvström V70 2005

Ska se om jag kan kika närmre på den im[…]