Bilvård, lackering, däck, fälgar, styling och väghållning diskuterar vi här…

Moderator: Moderatorer

av semmelman
Råka se idag i en affär en flaska med lackförsegling i, kanske skulle prova det? Eller är en bra vaxning bättre än en dålig lackförsegling?
Annars såg ju Ultiman intressant ut, allt som är enkelt är bra för en latmask.
Användarvisningsbild
av Jill
semmelman skrev:Råka se idag i en affär en flaska med lackförsegling i, kanske skulle prova det? Eller är en bra vaxning bättre än en dålig lackförsegling?
Annars såg ju Ultiman intressant ut, allt som är enkelt är bra för en latmask.
Lackförsegling är i sig bara ett ord. Vad var det för skydd ??
1 komp.skydd är för det mesta bättre än alla vaxer. :D
Har utförsäljning på 2st av Lahegas 1 komp.skydd. Sealwax 36 som ska hålla 6-12månader beroende på hur man misshandlar lacken under vintern. ;)
Annars är det 2 komp.skydd med garantier som gäller för att man ska bli nöjd, har själv PPS på våra bilar :)
av PEETER
supersonic skrev:Har använt Sonax i många år. Sedan i år Lahega, proffsgrejor till konsumenter. Lär dig använda bananvaxet och du har en vän för livet.

Dessutom köp en , om du inte redan har, bra polermaskin med rätt hättor för rätt arbete. :-)-)
He

Hej Letar efter en BRA Polermaskin Har du/någon något förslag på en sådan, och var man kan köpa en bra som inte stannar med lite tryck;som dom dåliga gör. Vad får man mest för pengarna. Ps. vaxar typ 2 gånger per år.
Lossa dörrhandtag volvo v70 2013

Ingen som kan ge en hint? Har googlat, kollat, l[…]

Huven indikerar öppen

Sitter i vänster huvlås, vill jag minna[…]

Hej! Jag har sökt på nätet i timm[…]

Ok, då antar jag att det bara är att pl[…]