Bilvård, lackering, däck, fälgar, styling och väghållning diskuterar vi här…

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Loner
V70BiFuel03 skrev: Det är SCA som producerar Torky produkten & de borde ju veta vilka butiker de har skickat ut pallar till....
Riktigt så funkar det väl ändå inte i verkligheten..dom levererar ju till resp kedjas centrallager... :roll:
Torky på väg finns på Citygross. Sen levererar vi också till ICAs, COOPs och Menigos (fd ICA Meny) centrallager och i förra veckan skickade vi en leverans som skulle vidare till Preem.

Det är dock “limited edition”, vi räknar med att vårt lager räcker ett par veckor till.

Vänliga hälsningar,
Angela
Användarvisningsbild
av ThaSaint
Edet Torky, öh lite OT för denna tråden, men på mitt förra jobb kom jag över en rolle från TORK, ( http://www.tork.se ) en rulle modell större med, inte papper, liknar med fiberduk av något slag. Påminner lite om "Polértork" som Tork har i sitt sortiment som säljs på bensinmackar etc, men kanske en halv aning tjockare. Någon som vet vad produkten heter? Min rulle börjar ta slut, och det är det bästa jag använd när det gäller bilvård på mina gubbräsers...

//Erik
Användarvisningsbild
av A80TD
ThaSaint skrev:Edet Torky, öh lite OT för denna tråden, men på mitt förra jobb kom jag över en rolle från TORK, ( http://www.tork.se ) en rulle modell större med, inte papper, liknar med fiberduk av något slag. Påminner lite om "Polértork" som Tork har i sitt sortiment som säljs på bensinmackar etc, men kanske en halv aning tjockare. Någon som vet vad produkten heter? Min rulle börjar ta slut, och det är det bästa jag använd när det gäller bilvård på mina gubbräsers...

//Erik
Kan det vara E-tork Strong? Vi har använt den produkten länge där jag jobbar. Funkar bra som polerduk också.
Här finns några olika sorter: http://www.papyrus.com/viewMarket/prodc ... &cat=57582

Jag tror vi brukade beställa från Pappersprodukter i Luleå tidigare.
Användarvisningsbild
av ThaSaint
ah tack för det, Strong är det nog! Underbar produkt, och dryg!

//Erik
Användarvisningsbild
av V70BiFuel03
Någon mer än mig som fått en torky behållare samt en 10 kr värdecheck från Edet (precis som på bilderna i tråden) i brevlådan ?

Värdechecken gäller vid köp av ett två pack av torky rullar (själva pappers rullarna) vilket inte är helt fel då vår rulle i bilen ändå är slut.

Bästa reklamen jag fått i lådan på länge :)
av matzen10
Nu börjar det bli dax att inhandla nya Torky till bilarna.. Problemet är att jag fortfarande inte hittar dom ute i butiken :-(
Någon som har koll på om de fortfarande finns där ute??

/M10
Användarvisningsbild
av Guligan
Har sett att det finns hos Volvohandeln, med Tankalogga på. Vet dock inte om de var till salu eller om det var en "giveaway" från Tanka. Jag fick en gratis...
Håller med om att de är toppen att ha i bilen!
Lagning av mindre lackskador

Nu beror mitt uttalande en del på hur stora/[…]

Volvo Assistans - och sedan?

Gäller det här Volvo allmänt eller […]

Det är ju då en före detta sugis s[…]

Vi som beställt nya XC60

Har oxå beställt en XC60, hur lån[…]