- tor 23 jul 2020, 10:10
vo-31316517_1_arb.jpg (36.32 KiB) Visad 2201 gånger
Tänkte vara lite klok och inverstera i Volvos orignal skyddsplåt till min S80 inför kommande sämre och grusiga vägar men också för att skydda remsystemet lite extra. Idag sitter där bara den traditionella i plast som ironiskt nog har en stor öppning precis vid remsystemet som utan problem välkomnar smuts, sten och dylikt att leta sig upp där om man har otur.
Men när jag tittar på bilden på skyddsplåten blir jag lite frågande, den ser ju ut att vara helt öppen fram för att släppa in sten och snö till exempel, är det jag som ser tokfel eller är den faktiskt helt öppen framtill sånär som en liten bit plåt för att skruva fast den typ...
Någon som har den och kan ge ris eller ros? Alternativt om det finns någon annan bättre?
Men när jag tittar på bilden på skyddsplåten blir jag lite frågande, den ser ju ut att vara helt öppen fram för att släppa in sten och snö till exempel, är det jag som ser tokfel eller är den faktiskt helt öppen framtill sånär som en liten bit plåt för att skruva fast den typ...
Någon som har den och kan ge ris eller ros? Alternativt om det finns någon annan bättre?
Bilagor
- Jag kör inte en Volvo, jag kör en S80.