-  tor 11 okt 2018, 22:04

Och ersätter med nya V O L V O bokstäver bak? 
Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Moderator: Moderatorer
Micce1980 skrev:Hårfön för att värma upp klistret sedan lossnar det så fintHar inte tänkt på någonting så tackar för tips! Så mycket snyggare utan dekaler tycker jag.Man kan ta tandtråd till hjälp för att såga borde men jag tycker sällan det behövts
Lämpligen rengör man lacken med där de suttit innan de nya åker på, om du nu inte tänkt på det vill säga
mikebike skrev:Eller så gör man som den som stal mitt Polestaremblem, kör in en skruvmejsel under och bryt!Ja för de är ju så dyra p eBay

-> Garagetråd! <-frasse4 skrev:De billiga emblemen på ebay måste ju komma någonstans ifrån också...Det är nog Tradera då, men varför man nu bara vill ha emblemet när det inte gör att bilen går snabbare alls
Micce1980 skrev: ↑lör 27 okt 2018, 10:31Nej fy faaan!!!! Jag blev av med mina vita sidoblinkers på samma vis en gång i tiden. På 850 var det bara att trycka dom framåt och dra rakt ut men vissa behöver verktygmikebike skrev:Eller så gör man som den som stal mitt Polestaremblem, kör in en skruvmejsel under och bryt!Ja för de är ju så dyra p eBaynötter......
Foxwell nt710 till Volvo funkar ypperligt, men du[…]