Diskutera kommande modeller och/eller EVOLVE

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av batmac
Av det lilla man ser tycker jag fram känns lite audi och baken är bättre än nuvarande s90 iaf.

Jag sitter en väntar på es60, ev(?)60 och ex60 och låtsas som jag kommer ha råd med någon av dom :bored:
Användarvisningsbild
av EbbevonVolvo
batmac skrev:Av det lilla man ser tycker jag fram känns lite audi och baken är bättre än nuvarande s90 iaf.

Jag sitter en väntar på es60, ev(?)60 och ex60 och låtsas som jag kommer ha råd med någon av dom :bored:
Du också? Men jag tror den blir FÖR dyr. Ska man våga att köpa en Zeekr i stället? Eftersom den är utvecklad i Göteborg ( säger dom) så borde väl den få en avdelning här på detta forum? :-)
Användarvisningsbild
av batmac
EbbevonVolvo skrev: Du också? Men jag tror den blir FÖR dyr. Ska man våga att köpa en Zeekr i stället? Eftersom den är utvecklad i Göteborg ( säger dom) så borde väl den få en avdelning här på detta forum? :-)
Ja jag tror också det kommer bli alldeles för dyrt.

Jag tog in offert på privatleasing av Zeekr X AWD och priset är ju attraktivt, men organisationen bakom finns ju inte riktigt och service är fortfarande oklart. Fick aldrig något svar på om Mekonomen / Meca (som har sammarbete) hade Zeekr-certad verkstad nära just oss. Däremot skapades det plötsligt upp ett ärende hos en Mekonomen i närheten där dom meddelade att dom var i kontak med Zeekr gällande "min" bil, mer info än så kom det aldrig. Kollar man tidiga provkörningsvideor så var ju filhållningsassistans livsfarlig, försökte skicka in bilen i en fil med trafik och förare fick kämpa emot ordentligt. Nu är det förhoppningsvis löst, men man får nog vara beredd på att vara försökskanin med det märket :-)
Användarvisningsbild
av EbbevonVolvo
Min bror har privarleasat en Zeekr X. Han tog ut den på sensommaren och har inte haft något sådant problem. Men det har kommit många uppdateringar skickade till bilen. Han hämtade den på Zeekrs i Göteborg, där utvecklingsavdelningen sitter. Det blev en väldigt trevlig pratstund med folket där, sa han. Han är mycket nöjd med bilen, fullt medveten om att programvaran är under utveckling. Köper du en Volvo är det ju samma sak, men det talar dom inte om.
Användarvisningsbild
av fjohan82
Nu närmar det sig... :-)
.
Screenshot_20250226_161036_Volvo Cars.jpg
Screenshot_20250226_161036_Volvo Cars.jpg (360.19 KiB) Visad 2234 gånger
av UnleashFusion
fjohan82 skrev: ons 26 feb 2025, 17:09 Nu närmar det sig... :-)
.
Screenshot_20250226_161036_Volvo Cars.jpg
bör man räkna med att den kommer kosta skjortan? kommer inte bli "billigt" iallafall :-D
Användarvisningsbild
av W.A.P.E.
Undra när man får klämma på den? Nån som fått nån inbjudan?
Screenshot_20250302_221338_Chrome.jpg
Screenshot_20250302_221338_Chrome.jpg (540.4 KiB) Visad 944 gånger
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
T8 2020

Nu har jag hittat ljudet kommer från avgassy[…]

Vilken mjukvara har ni?

Hmm, vågar man tanka ned när man ä[…]