Diskutera kommande modeller och/eller EVOLVE

Moderator: Moderatorer

möjligt men är det en t4 med automat så är det kanske inte är helt i fel pris ,jag vill inte ha en t2/t3 lr vad det blir som minst som säkert kommer bli deras storsäljare om bilen nu tar över v40 i leasing favorit
Lövet skrev:Minns fortfarande när jag försökte handla med kort på Lidl
- Mastercard? Nein!
- Amex? Nein!
- Visa? Nein!

Sen hade jag inte fler kort. Tydligen var det enbart något eget tyskt kreditkort de accepterade. På Lidl, en av tysklands största matkedjor...

I spanien däremot kan du betala med kort i minsta kiosk. Alla taxi osv tar det.
Taxi i Tyskland är ju heller inte direkt kreditkortsvänliga....
Ilduce77 skrev:Håller med! Ser bra ut uppifrån i alla fall.. :)

Hoppas att den kommer i ren el... Hade varit kanon.. Eller i alla fall 10 mils räckvidd.. Är kanske att hoppas för mycket.. Men men..
Vill minnas att jag läst att det skall komma en 40-serie med 35mils ren elbil 2018.
Användarvisningsbild
av W.A.P.E.
Hoppas de lanserar den på en bred linje motormässigt. Måste beställa direkt när orderböckerna öppnar, men har inte utrymme för någon toppversion.
Ja 190hk aut för 295 är ju nästan precis som en v40 cc business plus adv, och är väl ett marknadsmässigt ok pris. Q2 sticker väl oxå i pris om man inte ska ha 2cyl o halogen? :)
Användarvisningsbild
av joel80
V60D5AWDPolestar skrev:
Lövet skrev:Minns fortfarande när jag försökte handla med kort på Lidl
- Mastercard? Nein!
- Amex? Nein!
- Visa? Nein!

Sen hade jag inte fler kort. Tydligen var det enbart något eget tyskt kreditkort de accepterade. På Lidl, en av tysklands största matkedjor...

I spanien däremot kan du betala med kort i minsta kiosk. Alla taxi osv tar det.
Taxi i Tyskland är ju heller inte direkt kreditkortsvänliga....
Samma sak i England... Men det problemet har löst sig med Über! Så mkt smidigare än taxi!
Användarvisningsbild
av fjohan82
Av bilder att döma ser stolpen mellan bakdörr och baklucka väldigt bred ut - som på Audi Q2.
Även om man har sensorer och back/360-kamera är detta mindre bra.
Inredningen som visas på tidigare länkade bilder, bla stol och växelväljare, ser väldigt mycket VAG ut.

Nåväl, den kanske gör sig irl...
fjohan82 skrev:Av bilder att döma ser stolpen mellan bakdörr och baklucka väldigt bred ut - som på Audi Q2.
Även om man har sensorer och back/360-kamera är detta mindre bra.
Inredningen som visas på tidigare länkade bilder, bla stol och växelväljare, ser väldigt mycket VAG ut.

Nåväl, den kanske gör sig irl...
Jag gissar att den kommer se bra ut på håll men precis som nuvarande V40 vara rätt "meh" inuti :)
av oykkh
Visst brukar Volvo släppa dom dyrare modellerna först? Eller brukar Man få vänta några månader in i produktionen innan dom släpper plug in hybriden?

Skickat från min iPad med Tapatalk
oykkh skrev:Visst brukar Volvo släppa dom dyrare modellerna först? Eller brukar Man få vänta några månader in i produktionen innan dom släpper plug in hybriden?

Skickat från min iPad med Tapatalk
nä tror jag inte chefen har redan fått sin xc60 t8 för en vecka sen och då har ju knapptdom vanliga xc60 börjat rulla ut på vägarna
  • 1
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 39

Det verkar vara förnuftiga beslut, säk[…]

Då känns det mycket lugnare, har t&au[…]

Dolda Vinkeln...

Jag svara mig själv här.... efter att ha[…]

Byta bromsok bak v50 d3 2012