Diskutera kommande modeller och/eller EVOLVE

Moderator: Moderatorer

fjohan82 skrev:Spännande med dörrarna, finns inget att slita i när de har fryst fast på vintern. Möjligen automatisk öppning som på Zeekr 7X?
Du tar tag i den lilla "vingen", samma som Ford Mach-E.
Den där interiören kommer jag inte kunna vänja mig vid. Exteriören ser OK ut, den kan nog växa på en över tid. Men interiören är nog en deal breaker. Får hoppas på att VW uppdaterar ID.7 snart.
Volvo har inte löst problemet med att låskistorna fryser, de har tagit bort möjligheten att lägga sin frustration på handtaget
Lövet skrev: Idag, 15:05
fjohan82 skrev:Spännande med dörrarna, finns inget att slita i när de har fryst fast på vintern. Möjligen automatisk öppning som på Zeekr 7X?
Du tar tag i den lilla "vingen", samma som Ford Mach-E.
Okej, återstår att se hur det funkar med snö och gojs som fryser fast där.
Jag tvivlar dock inte på att man har gjort tester, föremål som enbart fungerar på ritbordet brukar inte bli allt för långvariga.
av Lövet
fjohan82 skrev:Jag tvivlar dock inte på att man har gjort tester, föremål som enbart fungerar på ritbordet brukar inte bli allt för långvariga.
Jag tror säkert man testat. Man måste ju också förstå att även vanliga handtag idag sällan är helt mekaniska. Det är ofta nån mikrobrytare som faktiskt gör jobbet. Att verkligen slita upp en fastfrusen dörr tror jag är en dålig idé rent allmänt ;)
  • 1
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18

Saknas det bara lite på höjden skulle j[…]

Kn ju inte sånt här men toppen jäm[…]

Värmare XC60 22-

Verkar som att eftermonterad Calix elektrisk motor[…]

Återkommande värmeproblem

Gjorde enligt rekommendation, varmkörde bilen[…]