...

Moderator: Moderatorer

av PTV
Har under flertalet år sett en radarplats som den svenska polisen tydligen vägrar överge.Senast idag var de på plats med bilar och mc för att jaga ifatt fortkörare när jag var på väg hem från arbetet.Platsen infinner sig nere i Malmö på sista bron innan Trelleborgsrondellen när du färdas på inre ringleden i södergående filer.De brukar gömma sig uppe på bron med sin radarutrustning där polis bilar och polis mc sedan gömmer sig bakom denna bro strax innan rondellen som sagt var.Det handlar inte om att får stop på några olyckor på denna plats utan för att dra in pengar till fabror staten.Sommartid befinner de sig på denna plats minst en gång i veckan.Varning härmed utfärdad.
av PTV
"Ärret" håll dig till ämnet som handlar om fasta radarövervakningsplatser i Sverige.Inte om din inställning till denna radarövervakning.Den får du ta i en egen tråd.Ha en bra dag.
Användarvisningsbild
av ÄRRet
Sorry, förstod inte att tråden handlar om att redovisa fasta övervakningsplatser. Du skulle varit tydligare och inte skrivit vad du tycker om det utan bara angett platsen.
Nja , lasermätning är den gängse metoden numer .

Fast i dom fasta kameraskåpen används radar !, bra med radarvarnare, då vet man om skåpet är aktivt eller inte :wink: .

Det säljs i princip inga fyrhjulsdrivna diese[…]

, så jag kan dra 300 kg mer jämfö[…]

Jag hade detta meddelandet på min 2014 V70 t[…]

Så här i efterhand hade jag aldrig k&ou[…]