...

Moderator: Moderatorer

av metalHJ
Fan vet om stryk hade hjälpt, men hade jag suttit bakom ratten och blivit utsatt för detta hade jag garanterat vänt om och hårt ställt dom mot väggen och bett om föräldrarnas nummer, samt polisanmält! Jag kan inte minnas att jag själv var så extremt korkad när jag var yngre, att det skulle falla mig in att kasta sten på personbilar? eller någon i min omkrets...

Allvarligt talat funderar jag mer och mer på vilket håll samhället vänder åt? Barnen blir mer o mer lössläppta, föräldrarna tappar kontrollen och ungarna glider in i fel umgänge och vips så har vi ett gäng kriminella som är kapabla till bra mycket mer än jag någonsin fantiserat om. Eller är det bara jag som är för godtrogen? :lol:
av Infide
Du har helt rätt. Jag är 20 bast och har gjort ett och annat dumt i min tidigare ungdom, har även en yngre bekantskapskrets och jag ser själv hur det börjar balla över totalt. Inte bland mina vänner men bland mina vänners jämnåriga. Unga har ingen respekt för sina föräldrar längre. Har flera gånger hört unga killar som svär (hade inte ens vågat tänka de tankarna om mina föräldrar) högt till sina föräldrar i telefon och kallar dem en mängd nersättande ord. Det är fan otroligt att ni (föräldrar som är majoritet på detta forumet) accepterar det. En annan hade ju nästan strypkoppel som unge...

Ja det är en total djungel där ute, inte[…]

En D2 skulle jag säga. Ligger på 0,45 m[…]

När jag svänger ganska kraftigt, tex i e[…]

Hejsan, köpte mig en V60 T3 2011 idag, och te[…]